hei, olemme lähdössä 8,9,14 ja 17 v lasten kanssa patong beachille joulukuussa. onko liian villi paikka?hotelli nipa resort.

Avainsanat: patong beach thaimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 29.03.2009 - 19:00

Tulin juuri äskettäin sieltä. Hieno hotelli se Nipa. Mahtava henkilökunta ja hyvä ruoka. Hieman on sivussa keskustan vilinästä, joten illat ja yöt ovat rauhallisia. Rantaan suora katu, mutta katujen ylitystä varottava. Kannatkaakin suunnitella reitti etukäteen, niin ei tarvitse ylittää montaa kertaa. Helpoin ja turvallisin reitti mennä keskustaan on lähteä hotellilta vasempaan (Jungceylonia kohti) ja seuraavasta kadunkulmasta oikeaan. Ei tarvitse ylittää kuin kerran iso katu. Oikein onnistunutta lomaa teille sinne Patongille.

Lisätty: 29.03.2009 - 22:06

Laita minulle henk. koht. viesti niin kerron sen mitä pystyn. Mutta tässä vähän. Ranta on pitkä ja hyvä. Vesi ei ollut niin kirkasta kuin toivoa sopisi, mutta ihan uimakelpoista. Uimareille on aidattu omat alueet joihin veneillä eikä skoottereilla ole tulemista. No suuruudesta sanoisin, että pieni kylä. Kolme pituussuunnassa olevaa katua ja uloimmaisten väli enkä n. 1 km. Pieni paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.03.2009 - 19:28

kiitos kovasti vastauksestasi. helpottavaa kuulla, että sinne uskaltaa mennä myös lasten kanssa. oliko ranta ja vesi likaista ja rannalla liikaa veneitä? kaikenlaisia kauhukertomuksia paikasta kirjoitetaan... Elämää saa kyllä olla, mutta ei ahdistavaa tungosta. kuinka iso patongin keskus on? jos vertaat vaikka johonkin kaupunkiin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 03:25

minun mielestäni se seutu on hyvin rauhallista seutua,uimaranta ihan ok,olin jouluna 2,,3 vuotta sitten,,siellä on jonkin verran meduusoja,jos uidessa tuntee polttelua niin äkkiä rantaan,hieroo sitruunasta puristettua mehu vettä niin auttaa poltteluun,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 13:04

minun henkilokohtainen mielipiteeni patong beachista on, etten haluaisi sinne ihan ensimmäisenä. iltaisin turhan ruuhkaista ja saa todella katella tarkkaan ja vahtia laukkuaan ainakin siinä kävely kadulla. tyttö baareja rivissään ja en aivan suosittele lasten paikaksi. rannalla oli mahdottomasti kaupustelijoita enkä uskaltaisi jättää kamoja vartioimatta ja tällä tarkoitan sitä, jos koko porukka menee uimaan kerrallaan, niin jonkun kannattaa aina jäädä vahtimaan tavaroita. tuota vahtimista ei tartte pelätä esim. katalla, todella rauhallinen ja puhdas ranta ja todellakin kamat saa olla rauhassa ja koko perhe voi mennä rauhallisin mielin uimaan kerrallaan (kokemusta).

Lisätty: 30.03.2009 - 13:05

hotellista en osaa sanoa mielipidettä, ei ole kokemusta.