koneessani on jotain vikaa kun ei mee päälle ollenkaan eikä reagoi mitä pitäs tehä

Avainsanat: koneessani on jotain vikaa kun ei mee päälle ollenkaan eikä reagoi mitä pitäs tehä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 18:37

vie huomenna lähimpään tietokoneliikkeeseen.. miten kirjotat napsuun jossei sun kone toimi?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 18:39

Johto seinään.

Jossei lähe käyntiin tuon jälkeen niin heitä ikkunasta.
(Tai sitten tuo tietokoneliike..?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 18:48

Kirjoittaisin vastauksen, ellei näppäimistöni olisi jumissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 19:00

ota virtajohto irti ja laita takaisin..kokeile uudelleen ja jos ei lähde käyntiin , niin korjaamolle sitten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2009 - 19:05

Vie korjattavaksi. Sillä se hoituu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 19:19

Koneessasi ei ole mitään vikaa. Anna koneelle pieni ryyppy. Kun ei tiedä mikä kone on rikki.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 19:49

Anna nukkua yön yli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 19:53

asiantuntija-apua tarvitset ihan ilmeisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 20:28

"ei mee päälle ollenkaan" on huono kysymys - mitäköhän se tarkoittaa ?
Mikä on käyttöjärjestelmä ? Win95-98, XP, Vista, Mac, Linux ?
Syttyykö mikään merkkivalo, toimiiko näyttö, yrittääkö se käynnistää käyttöjärjestelmää, pysähtyykö käynnistys kesken - mitä se ilmoittaa ? Vilkkuuko kovalevyn valo ? Onko kaikki johdot kunnolla kiinni ? Onko tehtynä varakäynnistyslevyä (Win95-98).
Mutta jos ei käynnisty, niin korjaamolle ja mukaan kaikkien maksullisten ohjelmien asennuslevyt.
Käynnistyykö normaalisti, mutta ei vain reagoi näppäimistöön (tai hiireen), silloin sen johto on irti, tai näppäimistöön on kaatunut nestettä, tai muuten viallinen.
Ilmeisesti siinä on jotain vikaa ; ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 21:58

Emännän läppäri meni kans pimeeksi ja siitä oli emolevy paukkunu, joten vie huoltoon,niin kyllä ne siellä ettii vian.