Mitä mieltä (tupakoivat) uudesta koko ajan kiristyvästä tupakkalaista?

Aivan järetöntä puuhaa.Nuorten takia laitetaa nyt jemmaa...ehä se sitä saantia estä ja nuorten polttamista lopeta,aina niil joku ostaja on,niiku miulki aikoinaa.Miks tupakat piiloo hyllyilt,oha kaljatki hyllys esillä.

Avainsanat: tupakka tupakkalaki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 18:44

Ei se kenenkään tupakontia vähennä, ettei oo näkyvill, se on varma, maailman sivu jo nähty, että se kielletty varsinkin kiehtoo, joten päinvastanen vaikutus tulee olemaan. Olen miettinyt jo pitkään, kummalla viiraa päässä; mulla vai päättäjillä, ja päätynyt siihen, että koska mitä ihmeellisempiä juttuja sielt ylemmän taholt tulee, luullen itse aina, et onkos se jo se aprillipäivä?, mut ei, kun ihan tosissaan näyttää olevan, niin kyllä siellä päässä viiraa heil, onkohan heitin työpisteitten esim. ilman 'saasteet' mitattu, ettei vaan ois jotain 'tyhmettymiskaasuu' pässy sinne heitin hengitettäväkseen..........???

Lisätty: 30.03.2009 - 21:21

Tupakoitsijat maksavat tupakkaostoistaan veroa n. 60%, josta saatua veroa valtiollallemme menisi tosi huonosti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 18:56

Ei se tupakointia vähennä, kyllä se lopettaminen itsestä lähtee eikä siitä että tupakat piilotetaan. Viinat kanssa piiloon, ja sairaan lihavilta lihottavat ruuat piiloon.Aina joku ryhmä on toisten hampaissa ja saavat tuntea olevansa b- luokan kansalaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2009 - 19:03

Etukäteen jo hihittelin, kun kassat juoksee jokaiselle tupakan ostajalle erikseen hakemaan jostain lukitusta komerosta tupakka-askin. Riittää asiakkailla jonottamista kassoille, kun on niin hidas palvelu tupakan ostajien takia. Minä ostan sitä muitten mukana. Saas nähdä mitä tuostakin tulee. Mutta en sen takia tupakointia lopeta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.03.2009 - 19:17

Tehkööt kauppiaat niinkuin ulkomaillakin. Tupakkatiski josta myyjä henkkarit tarkastettuaan myy lukitusta kaapista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 19:51

Uskomaton juttu. Mutta pidemmän päälle tuskin tulee toteutumaan. Onhan sitä kaikkea yritetty...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 19:55

Tuollaisilla tempuilla ei ole mitään tehoa tai vaikutusta itse tupakointiin, pelleillyyn käytetyn energian voisi varmasti käyttää tehokkaamminkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 20:47

Kun ei ne osaa / uskalla tehdä tärkeämpiä päätöksiä.
Kyllä siinä kassalla vietetään hikisiä hetkiä, kun samaa savuketta myydään pehmeässä ja kovassa askissa, kevyt, norm. ym. makuina, 18, 20, 28, 30 kpl/aski.
Anteeksi, mutta taidan jarrutella kassalla, valitessani haluamaani - kaikista kassan esittelemistä vaihtoehdoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 21:41

on vähän turhaa touhua koko hommeli ..helpompi se on ostaa hyllyltä niin näkee mitä ostaa. ihan sama että jos alko piilottas pullot ja viinipakkaukset näkyvistä..valkkaappa ruoka valkkaris siitä sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 21:59

Sillä ei ole mulle mitään merkitystä, sillä en polta ja toivoisin ,ettei kukaan muukaan polttaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 00:23

Kysymyksenasettelu sortaa enemmistökansanryhmää, tupakoimattomia. Sulkis uskalsi rikkoa tabua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 07:41

hintaa vaan nostetaan.. ei auta, lopettaisivat myynnin koko maasta, kuten nuuskalle tehtiin :) nim.merk minä olen nikotinisti, lopettanu ainakin 100 kertaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 08:42

Joo,se tupakointi on aivan järjetöntä puuhaa,en voi käsittää miksi kukaan polttaa,itse harjoittelin nuorena monta vuotta poltamista,ja tulin siihen tulokseen ,etten kykene polttamaan.Noin neljäkymmentä vuotta mennyt polttamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 08:46

Jos ei niitä "tuhokääryleitä" ole jokapaikassa näkyvillä, se kyllä vähentää impulssiostoja. Ihan sama jos polttavat mutta kun me muut joudumme kustantamaan itseaiheutetut sairaudet ja vielä kärsimään siinä sivussa mahdollisesti tupakinnin haitoista. Astmaa sairastavalla taatusti vaikeat kun joutuu esim. liikennvälineessä olemaan tupakalta haisevan vieressä.

Lisätty: 31.03.2009 - 14:54

Aamulla samaan hissiin tuli (työpaikalla) hirvittävästi tupakalta haiseva henkilö. Vanha pinttynyt haju todella etoi, onneksi ei tarvinnut pitkään samassa tilassa olla. pakko olla turtunut hajuaisti kun ei tuota tunne...eli jo hajukin on epämiellyttävä sivulliselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:41

Holhousta mikä ei auta kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 17:14

Älytöntä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:47

Mulle aika sama,kun polta niin poltan.Ei siinä piilottelu tai kiellot vaikuta(paitsi vähentää ulkona polttelu jonkin verran).

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:21

typerää, älytöntä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 23:26

Siinäpähän yrittäävät.