mitä teit tänään ja eilen

mä olin kisoissa
ei paljo muuta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 18:26

Söin ja nukuin.
Kyselin ja ihmettelin maailmaa.
Ei ihmeempää.

Lähteet:
Kutsuvat sitä elämäksi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 18:29

eilen oli vieraita , saunottiin ja syötiin, tänään lorvaillut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 18:31

Eilen töissä, sitten saunoin ja katselin unia. Tänään lepäillyt, napsuillut ja tehnyt normaaleja kotihommia. Yöksi lähden työhön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 18:36

eilen olin koripallopelissä ja sen jälkeen heitin pari kaveria helsinkiin, ja väsytti tosi paljon ja meinasin nukahtaa rattiin :( tänään katoin formulat ja treenailin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2009 - 18:57

Sekä eilen, että tänään olen syventynyt noihin urheiluohjelmiin, lähinnä hiihtoihin ja taitoluisteluun. Viime yö meni telkkarin ääressä. Aamulla sitten kymmeneen asti nukuin. Välillä olen syönyt. Siinäpä ne olivat, tekemiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 19:36

kaikenlaista kivvaa, huiloota ja meininkiä välillä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 19:54

Eilen olin Myyrmäessä kevätmarkkinoilla, tänään kirpputorilla ja nyt illalla saunassa ja sen päälle sunnuntai-illan kruunaus, Tanssii tähtien kanssa (mainostauko loppu just...).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 20:02

roudannut pikkuisia jäätanssiprinsessoja ees sun taas ja yrittänyt vastailla elämää suurempiin kysymyksiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 22:01

Olen levännyt, niinkuin lepopäivänä pitääkin, välillä auringossa ja sisällä tasapainon vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 00:28

"Tänään" lähes koko "päivä" napsutellut; eilen mökillä kulkuväyliä lapioimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 00:53

Ei tässä ole mitään tärkeää tehty koko päivänä, sellaisia höpö- hommia vain. Mutta kiirettä on pitänyt.

Nyt etsin lähetettäni rasituskokeeseen, johon aamulla pitäisi mennä. Se sama, joka lukee mun laseilla ja jättää ne likaisiksi, on varmasti piiloittanut sen paperin.

Minun lähetteeni on kyllä terveysaseman tietokoneella, mutta olisin halunnut nähdä kuinka monta reikää minuun pistetään. Luultavasti vain kaksi.

Lähteet:
Piikkikammoinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 09:27

Olin kotona ystäväni kanssa. Tänään olen ehtinyt vain heräämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:47

- Ulkoilua
- Jääkiekkopeliä seuraamassa
- Kaupassa
- kotona lepäämässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 15:27

Eilinen meni 5v. veljentytön kanssa vesipuistossa, tänään on tullut siivottua ja laitettua ruokaa. Illalla mennään kylille katselemaan menoa ja meininkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 17:18

Eilen makasin sängyn pohjalla melkein koko päivän, vaihdoin parit verhot ja tänään päivä on mennyt työssä ja ruokaa laittaessa, kohta salille ja sitten tv.n ääreen ja nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 20:05

Tänään ajettiin meren rantaan katsomaan jäätilannetta,että joko pian pääsisi saareen .Eilinen meni pyykkiä pestessä,kun oli niin kaunis ilmakin ,että sai lakanat kuivattua raikkaassa ulkoilmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:22

nukuin, söin, katsoin telkkua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 09:00

Koulutehtäviä ja kävin kaverin luona.