Mistä voi kysyä/saada tietoa sodan kokeneessa maassa elävästä (?) ihmisestä, kun yhteystietoja ei enää ole? Maa on Abhasia.

Avainsanat: sota abhasia yhteystiedot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 21:00

Punainen Risti auttaa myös Henkilötiedustelussa
www.redcross.fi/apuajatukea/...nta/fi_FI/
Kaikki Punaisen Ristin ja Punaisen Puolikuun 186 kansallista yhdistystä osallistuvat perheiden yhdistämiseen. Suomen Punainen Risti on osa tätä maailmanlaajuista verkostoa. Teemme vuosittain noin 150 henkilötiedustelua yli 30 maassa.
- Ohje henkilötiedustelun tekemisestä
- Henkilötiedustelulomake
- Henkilötiedustelun esite

Lisätty: 29.03.2009 - 23:14

Katso myös:
www.redcross.fi/apuajatukea/...a_viestit/
Kysymyksiä ja vastauksia Punaisen Ristin viestistä

Mikä on Punaisen Ristin viesti?
Punaisen Ristin viesti on yhteydenpitoon tarkoitettu kaavake, jonka muoto on sovittu yhteistyössä kansainvälisen Punaisen Ristin kanssa. Kaavakkeita on saatavilla eri kielillä.

Mihin Punaisen Ristin viestiä käytetään?
Punaisen Ristin viestiä käytetään silloin, kun omaiseen ei voi muulla tavalla saada yhteyttä, esimerkiksi sodan tai luonnononnettomuuden aikana.

Lähteet:
www.redcross.fi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 18:23

Ota yhteyttä oheisen linkin osoitteeseen. He osaavat auttaa.

formin.finland.fi/Public/default.aspx?