tälläinen naurettava ksymys, että naurattaako teitä naurunpaikka?

itse hekotan täysillä...ohjelma tulee mtv 3 juuri nyt..hehheee..nyt se loppuikin...

Lisätty: 29.03.2009 - 17:21

miten tulikin MOKA kategoriasta...hehee nauraa....piti kyl ol viihde ja musiikki..liekö tuokaan oikea...noin käy kun tekee kahta ja kolmea asiaa yhtä aikaa, katsoo tv , nauraa ja merkkaa kategoriaa...hehee

Avainsanat: naurunpaikka nauraa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 17:12

joskus ihan naurettavan hyviä ideoita, aina ei ...

nyt kyllä vähän hymyilytti tuo sinun kategoria-valintasi "Tiede ja matematiikka"

Kysyjän kommentti

kiitos kun huomasit minun mokan, mutta sain kyllä makeet naurut siitä itsekkin..heh...hyvää alkavaa viikoa kaikkille...!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 17:16

Pitää mennä avaamaan telkkari..ja keittää kuppi kahvia. Jos vaikka naurattais kohta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 17:24

Usein kyllä - joskus melkein hävettää tekijöiden puolesta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 17:35

Ei erityisesti, olen huumorin ystävä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 17:40

Kyllä en näe sitä joten en voi kertoa sen naurettavuudesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2009 - 18:50

En ole huomannut koko ohjelman olemassa oloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 20:05

joskus tosi hauskoja oivalluksia, aika paljon säälittävää räpellystä ... en ole vakiokatsoja, aina välillä sopii aikatauluun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:45

Tekemällä tehdyt nauruohjelmat,ei naurata minua.