Onko Bemari auto edes ollenkaan?

BMV

Lisätty: 29.03.2009 - 15:28

Joskus tuntuu että se on jonkilainen traktori kun ne aina jättävät peräänsä renkaat jäljet asfalttiin ja pyörivät parkkipaikoilla ympyrää häiriten kunnon lenkkeilijöitä.

Lisätty: 29.03.2009 - 15:39

Hurmaantuuko tytöt Bemariin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 15:22

ei se ainakaan siltä näytä

personal.inet.fi/koti/bemumersu/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 15:23

En ole varma, mutta ei se ainakaan pölynimuri ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 15:24

no miksei oo?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 15:32

Kyllä se auto on , mutta kuljettajalla on varmaan toinenkin nimi ,joille myös keskisormea usein näytetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.03.2009 - 15:33

Samoja oireita olen huomannut muissakin autoksi mainituissa kulkuneuvoissa tuolla parkkipaikoilla ja liikenteessä. Ymmärtääkseni jotta se liike saadaan aikaiseksi, niin ainakin tänäpäivänä siihen tarvitaan henkilö joka istuu sen ratin ja selkänojan välissä. Onneksi eivät ole eksyneet sinne lenkkipolulle vielä... heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 15:35

BMW takavetoisena autona innostaa pyörittää perää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 15:45

kyllä minun hurmaamiseen tarvitaan ihan muuta ,kuin auto tai jokin muu kapistus..ihan se mies itse hurmaa ja on hurmannut ....ja kait se bemari auto on...poijat vaan tykkää leikkiä, kun ovat siinä iässä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2009 - 15:59

Ihan sama mikä rotisko on alla, kun miehillä on isku päällä. Luulevat kai bemarilla paremmin onnistuvan, kun sitä kuitenkin autoksi kutsutaan. Ei tehoaisi minuun. Mutta jos joku fillarin kanssa yrittäisi saattaisi onnistuakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 16:41

Tappovärkki nuorille, valitettavasti, en suosittele, kuin rauhallisille iäkkäimmille kuljettajille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 17:48

Ainakin 1502 on autojen auto, oikea klassikko.
Nämä mustat spoileriperäiset 300-sarjalaiset ovat nykyään enimmäkseen pentujen pätemisvälineitä. Varsinkin pienemmillä paikkakunnilla jossa ei edes ole omaa poliisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 17:51

ei se auton vika ooo:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 17:54

Jos toimii, niin okei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 18:30

Autonahan BMW:tä pidetään. Kertovat uusimmissa olevan jo kääntyvät etupyörät ja sähkövalot.

Ohessa tietoa.

www.bmw.fi/fi/fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 14:01

On.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 23:09

onhan se

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 23:34

Se on kutulaatikko.