mistä löyän sopivan harrastuksen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 14:30

Hmm... Mene tutustumaan kaikkiin lajeihin tai ihan katso videoita niistä lajeista ja lue sitten löydät sopivan ; ) Jos katerogia on eläimet niin agility.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 14:28

vähän lisätietoja kysymykseesi olisi hyvä olla olemassa, helpottaisi vastaamisata

kategoria eläimet ja lemmikit, niitäkö tarkoitit?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 14:31

käy kokeilemassa, esim hevostallilla ratsastusta, uimahallissa uimassa, kysele kavereilta mitä he harrastaa ja mene mukaan, sieltäkin sitten voit saada hyvän harrastuksen..kaikea voi kokeilla ja mikä on parhaan tuntuisin niin jatkat siitä sitten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 14:40

mikä tuntuu mielenkiintoisimmalta ja parhaimmalta itsestäsi :) minä nautin aikoinaan kickbox tunneista, koska oli niin stressaava työ ja sain purkaa "raivolla" stressiä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 15:05

Kasvata kastematoja eli perusta pieni puutarha. Siinä on kaksi harrastusta yhdellä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 15:31

Ruppee piirtämään Viiviä ja Wagneria paikallisiin lehtiin.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.03.2009 - 15:48

Mieti mitä haluaisit tehdä, mihin pystyt ja mihin on mahdollisuus. Kun olet sen keksinyt, lähde ottamaan selvää missä voit sitä harrastaa ja milloin. Käy vaikka aluksi seuraamassa, niin huomaat varmaan jo siitäkin onko se tuleva harrastuksesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 17:50

Ala keräilemään vaikka pullonkorkkeja - ilmainen harrastus.
Ulkoiluta naapurin koiraa - siitä voi jopa saada rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 17:56

Oma kiinnostus johonkin ilmiöön voi herättää halun harrastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2009 - 18:35

www.harrastukset.com

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 23:59

Mene partioon tai 4H-kerhoon. 4H kerhossa tehdään asioita monipuolisesti, joista harrastus voi löytyä.