minne pitää ilmoittää yh isästä joka joka käyttää a:sta ö:hön aineita suonen sisäisesti pitäisi pelastaa se kaksi vuotias poika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 08:52

Lastensuojeluviranomaisille, sieltä ei sanota kuka ilmoituksen on tehnyt ja toimi äkkiä , pahaa tekee sen lapsen puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 09:07

Myös poliisille voi ilmoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 09:28

Ennen,kun ilmoitat kyseisille henkilöille,asian täytyy olla varma ja totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 10:36

sosiaalitoimen lastensuojeluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 11:16

lastensuojelun päivystykseen voi soittaa.. ja kannattaa, ei kenenkään lapsia viedä suotta, kyllä painavat syyt pitää olla, alan ammattilaiset varmistavat tilanteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2009 - 11:27

Lastensuojeluun kannattaa soittaa ja pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 12:07

Toivottavasti olet varma tämän isän käytöstä... jos olet varma niin soita lastensuojeluviranomaisella tai sit poliisille.....heillä molemmilla on myös viikonloppuisin päivystyksiä...hae apua ja auta samalla isää ja lasta. Voimia sinulle tähän tilanteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 12:28

Lastensuojeluviranomaisille ja poliisille.Poliisi käsittelee asian nimeäsi mainitsematta,joten ei tarvitse pelätä tämän narkkarin vihanpurkauksia.Inhottaa ajatellakin,että sellainen henkilö on lapsen lähettyvillä.Ties mitä tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 18:07

Lastensuojeluilmoitus, jos lapsi on vaarassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 23:09

Lastensuojeluviranomaisille ja poliisille. Riittää epäily. Kyllä tutkivat.