Meillä syödään huommenna kanarisottoa,mitäs teillä??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 11:23

Eli tänään sunnuntaina syödään lihapataa ja pottuloi, eilen alotin jo valmistuksen, naudan kulmapaistia paloteltuna/paistettuna, kokonaisia herkkusieniä (pieniä) pari sipulia, valkosipuli, 3-4 porkkanaa lohkoina, valkoviiniä edellisestä ruuanlaitosta jääny, pari desiä, vihreitä pepperoneja muutama, mustapippurirouhetta, liahlientä, sokeria, suolaa cheynnepippuria mausteeks, tässä vielä mietin, pitäiskös lisätä vielä purkillinen kokoneisia tomaatteja liemineen... suussasulavaa ja halpaa pataruokiin tuo kulmapaisti, kypsyy tosi mureaksi...

Kysyjän kommentti

Olet niin hyvä kokki,että ihan kateeksi käy....Aina niin hyvin selostettu...................

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 22:01

Taitaa olla keittopäivä.
+ Oululaisen jälkiuunileipää juustolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 22:02

Aah, jollakin muullakin ruoka mielessä kuin allekirjoittaneella :D
Huomenna syödään... ruokaa.
Ei voi vielä tietää tarkemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 22:05

Porsaan kyljyksiä kastikkessa, perunaa, kukkakaalia ruisleipää salaattia.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 22:21

possun sisäfilettä.. nam,nam. sunnintaina on kiva syödä paremmin koko perhe pöydän ympärillä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 22:31

Huomisen ruuasta ei ole tullut vielä mitään mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 22:32

spagettia ja kastiketta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2009 - 22:48

Ehkä tämän päivän jämät syödään huomenna. Ja yksinkertaisen salaatin teen. Jääsalaattia, tomaattia, kurkkua, tilkka öljyä, ja aromisuolaa ripaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 22:56

Lihapullat ja perunamuusi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 23:50

salaattia ja kalaa ilmeisesti, kun löytyy kaapista tänäänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 23:53

Hawaijinleike (itse tehtynä), salaattia ja vanhaspotut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 04:35

kuulostaapa hyvältä! :) minä syön sitä samaa riisiä ja tonnikalaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 08:01

Paistettua seitiä perunamuusin ja salaatin kera ja valmistan 50 lihapasteijaa osan pakastan ja aamupalana ja iltapalana mieheni tykkää niitä syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 09:15

Meillä syödään kalaa. Lohifile maustettuna uuniin ja lisäksi juustokermaperunat sekä salaattia.
Jälkkäriksi taidan laittaa pakasteesta vain tuoreita marjoja vaniljajäätelön kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 09:40

Minäkin olen tänään pakaste sei linjalla,perunoita keitän ja kanttarelli kastiketta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 11:47

nyt isäntä paistoi pyttäriä, mutta kun piti alkaa syömään niin ei maistunutkaan, joten jospa sitten illemmalla maistuis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 12:44

Lämpimiä juusto-kinkkuleipiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 12:48

lasangea tänään. laitan jauhelihan lisäksi linssejä ja paljon erilaisia pakaste vihanneksia sekaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 18:14

Lehtipihvejä laitan perunan,sipulin,parsakaalin ja kastikkeenn kera

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 18:25

Italianpataa tuli tehtyä...naudan jauhelihasta,en sika-nautaa uskaltanu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 23:54

Jotain kalaa ehkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:25

huomenna varmaan kanaa sekä riisiä