Miten ootte keksiny nimet lemmikeillenne?

Pikin kohal oli helppo keksiä,siitä tuli Piki ku on kokonaa musta.Sulon kohal joutu hetken miettimää.Sanasta suloinen ku otetaa 4 ekaa kirjainta ni siit tulee Sulo.Molemmat siis kissoja.Chinchilla joka on äitin luona nyt sai nimekseen Vilperi...jos ootte kattonu Vili Vilperiä ni tiiätte mist nimi tulee =)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 20:52

Minun ex-kissaveljesten nimet olivat Simeoni ja Lauri. Simeoni eli pitempään ja sitä kutsuttiin lopuksi nimellä "Simppa". Kissojen nimet olivat Aleksis Kiven seitsemästä veljeksestä.

Töpöhäntäinen rotweilerin ja karhukoiranristeytys, 60 kiloinen musta suosikkini oli nimeltään Jimmy kaimansa Jimmy Carterin mukaan. Jimpyksi me sitä kumminkin kutsuimme.

Lisätty: 29.03.2009 - 19:03

Korjaan: minun kissojen nimet olivat Simeon ja Aapo. Aapo kuoli nuorena. Lauri on ihan muu juttu.
Sorry.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 28.03.2009 - 20:53

Kauan sitten sukulaismiehet kastoivat kissan sahdin voimalla ja sille tuli seuraavanlainen nimi: Teemu Vinttu Hautausmaan Telinevoimistelija Suoraan Teeveestä. Tuttavien kesken Vinttu.
Sahti haihtui aikanaan päästä ja kissa eli pitkän ja hyvän elämän Vinttuna ilman lisänimiä.
Muuten meillä eläimet ovat saaneet nimensä ihan jonkun muun mahdin innoittamana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 21:04

Sepe tuli nimeks tälle meitin muualta haetulle kisulle, kun oli/on ihan sepesuden näkönen, eli sepe sus, Mini-kissa taas sai nimensä siitä, kun oli ainut kissanpentu, jonka meitin Minttu-kissa jätti jälkeensä 14 vuoden ikäsenä, ja ehkä siks tää Mini oli niin iso kun oli ainoa pentu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 21:06

Santtu tuli koiran nimeksi kun oli niin santun näköinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 21:22

Onnista tuli Onni,kun oli Onnellisen näköinen,iso korvainen pitkähäntäinen,vähän kissaa välissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 21:26

Kissa tuli vanhemmilleni huonosta kodista niin pienenä ettei sillä ollut nimeä.
Nimen se sai kalenterissa sinä päivänä olleen nimen mukaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 21:37

tanneri, virolainen, karjalainen, lipponen ... arvaa vaan mistä keksittyjä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 21:47

kissat: kultsi, hani, kidi (lempparinimi oli kitinä),
koirat: pimpo, turre, ruska, roope, mömppi ja nykyinen on poju
ainoa jonka olen itse keksinyt on mömppi. kaikki muut on joku muu keksiny tai ovat tullessaan jo nimettyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 22:35

Vippa ja Vippi tuli kahdelle beagle pennulle nimeksi koska ne ovat aika vilkkaita nimiä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2009 - 22:38

Otto oli nimensä saanut jo entisessä kodissa. Ja hyvä nimi onkin. Voin sanoa Ottotytöksi, kun on tyttökissa. Entinen kissani oli Pete. Sai nimensä edesmenneen mieheni antamana pienessä oluthuurussa. Ja sitten oli Napsu yli kolmekymmentä vuotta sitten. Poikani antoi sen nimen kissallemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 00:08

Aikoinaan tuli yllätyslahjaksi jouluaattona undulaattipari; tietysti nimettiin Aatamiksi ja Eevaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 07:45

Minun toinen kissa on pitkäkarvainen ja räjähtäneen näköinen eli ihan Peikko, toinen kissa on jaloistaan raidallinen josta tulee nimi Peppi Pitkätossu eli Peppi vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 07:49

Otettiin koira 2,5 vuotta sitten, metsästyslinjainen labradorinnoutajatyttö. Meitä oli neljä perheenjäsentä keksimässä nimeä ja kyllä niitä ehdotuksia satelikin. Voittajaksi päätyi Emma, koska koiran virallinen nimi on Ethusan Ferrari. Emma pennutetaan tänä keväänä ja isäehdokkaaksi on jo löytynyt käyttölinjainen reipas labbispoika, joten jos hyväluontoinen ja kaunis labbis kiinnostaa, ota yhteyttä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 09:24

Miauu, mie oon Vilma ja ne antoivat vaan sen nimen mulle. Hyvä se on, en valita. Lempinimiä on monta.."Viima, Hiima, Mussukka"..laulaa emäntäni ja siinä on sellanen oma nuotti, tykkään siitä laulusta, miauu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 12:14

meillä oli entinen kisu joka oli oskari ja sen nimen antoi mieheni äiti ja nyt ovat molemmat pilvenpäällä, ja otton hain helsingistä ja se oli siellä parvekkeella kun sen otin ....sitten tuli sulo , joka oli niin suloinen, mutta syöpävei sulon, kun hän oli 3v...otto jäi suremaan kaveriaan ja selkeesti masentui,niin oli ostettava otolle kaveri ja nyt on sitten onni, punapää onni...ja onni ihan siksi , kun saa olla onnellinen, kun on kaveri otto ja ottokin on selkeesti reipastunut, kun on kauhukara kimpussa, pojat onkin kovia painimaan..onni täyttää 2v vappuna ja otto täyttää 8v kesäkuussa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 23:56

Niillä oli jo nimet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 20:30

Meidän basenji koira oli vaan kanelin värinen, ja se riitti...nyt se kantaa ylpeänä tyttönä nimeä Kaneli :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:26

ihan päästäni, mielikuvituksen avulla