Muistatteko sammuttaa valonne klo 20.30 tunniksi , niin maailma pelastuu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 20:31

Valot on sammutettu,tv on auki samoin tietokone.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 18:45

saas nähdä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:48

Emme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:56

kyllä sammutetaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2009 - 19:01

Sammutan. Kohta etsin kynttilät esille, että näkee joten kuten liikkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 19:10

Sammutan tottakai : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 19:12

En ainakaan jääkaapista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 19:13

Monelta se olikaan? Huups joo muistetaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 19:14

Kyllä ollaan tunnelma-valaistuksessa... Otin jo kynttilät esiin......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 19:19

Voipa olla että sammutankin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 19:22

Valot voin sammuttaa, ihan hyvä idea tämä tempaus kyllä, mutta tuol nuot kuivurit pitää pörrätä pesutilois, et lattia kuivuu ja saahaan ne laatat asennettuu, ja kyl tuot toosaakin meinaan kattoo, mut valot menöö pimiäks, sen lupaan, oon ees jotain tehny herättääkseni päättäjii (kattookohan ne Napsuu?, paras ohjelma muuten tänä iltana) ja josko sitten tää maailman ilmaston lämpeneminen saatais kuriin... onhan tää koko maailmanlaajuinen, ko. ameriikkakin mukana, 'pimeys' - katko- jutska sentään, jota myös innolla seuraan katselemalla tuonne Hesan keskustaan päin, josko pimenee....tunniks?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2009 - 19:26

Yritän saada aikaiseksi täydellisen sähkönpimennyksen ainakin omalta osaltani täällä yläkerrassa. Mielenkiinnolla odotan pimeneekö kylämme katuvalojen rivistö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2009 - 19:26

juu sammutetaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 19:29

enpä taida.. olen kapinallinen "nuori". Mielestäni ensin pitäisi lopettaa monta muuta turhaa energian tuhlausta ja saastuttajaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 19:50

Valot kiinni, muuta tellu jää auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 20:01

Joo kyllä on kaikki muut valot sammuksissa, yksi kirjoituspöydän lamppu palaa ja tietsari on auki, radionkin sammutin, kuuntelen tietokoneella musiikkia. Toisaalta kotien sähkölamppujen kulutus sähköstä on kuin itikan kusema valtameressä, ei sillä käytännön merkitystä ole. Kuitenkin voimalaitokset pyörivät täydellä teholla, elikkä sähkö menee kuiten linjoissa hukkaan. Miusta ihan höpö juttu mutta ollaan nyt mukana jossain talkoissa, jospa maailma pelastuu, ihminen saa jonkun hyvänolon tunteen kun on säästänyt.

Lähteet:
Oma näkemys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2009 - 20:32

HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ. Viherpiiprtäjien typeryyksiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 20:35

Haa valot palaa entisee mallii...pelasta maapallo ja lisää pelastus laitoksen töitä et niil ois tekemistä.Kyl mie piän turvallisuus syistä valot pääl.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 22:14

En muistanut koko juttua.
Alun olin kyllä lätkähallissa ja sielläkin oli kaikki valot päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 04:28

mun huoneen valot ainakin oli pois ku en ollut edes kotona!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 15:40

unohtui, kun oli saunavieraita, niin oli tuolla saunamökissäkin juuri silloin valot ja talon alakerrassa normaalisti, mutta tellu oli kii ja läppäri..säästöä siis..