Onko talvi muka tylsää??

Mitä mieltä ootte siitä, kun joka paikassa sanotaan, että kohta on talvi ohi ja sitten tulee kesä ja miksei talvi jo loppuis, miks siis halutaan että tulee kesä ja lämmintä ja tää ihana kylmyys ja talvi loppuu onko se muka niin itsestäänselvä asia että talven halutaan loppuvan.Sillä itse ainakin haluaisin talven ja kylmyyden jatkuvan.

Avainsanat: talvi kesä kylmyys lämmin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 17:15

Ei! pääsee laskettelee ja hiihtää ja driftailee traktorilla :D mut kyl määki kesää jo odotan. nää völiajat eli kevät ja syksy on tylsii ku ei viitti tehä mitää ku sohjo vaan lentää

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 17:17

No talvi on on todella tylsä. Kesä on paras <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 17:18

Kyllä sen riemun saa revittyä just siitä mikä kulloinkin on menossa, asennekysymys ... todellista ajantuhlausta jos jo helmikuussa alkaa haikailla helteiden perään, kaikki ajallaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 17:19

Kun oli viimekesä odotettiin talvea asia on yksin kertainen; Ihmiset aina usein kyllästyvät siihen vuoden aikaan; Ja kun taas tulee kesä ja kesä on loppumassa odotetaan talvea. Nyt minä odotan kesää. Mutta sitten kesällä odotan talvea. Kun on talvi nyt niin ajattelen kesällä on tosi lämmintä voi käydä uimassa voi käyttää shortseja ja teepaitaa. Kesällä ajattelen olisipa talvi saa tehdä lumiukkoja lumi linnoja ja olla lumi sotaa sitä paitsi nyt on liian kuuma koko ajan pitää juoda vettä. Talvi on kylmä koko ajan pitää lämmitellä ja välillä pysytellä sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 17:27

Paljolti on itsestä kiinni, onko tylsää vai ei, täytyy vaan löytää ne hyvätkin hetket elämästään kaikilla niitä kuitenkin on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2009 - 17:28

noo on aika paljon.
jos sitä lasketaan pulkalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 17:42

Kyllä talvi on tylsää, on kylmää, liukasta, ja pimeää, kesät on mukavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2009 - 17:58

Talvi on todella tylsää. Aina on kylmä eikä sitä tekemistäkään järin paljoa ole. Jo lapsena inhosin talvea. Hhhrrrrrr.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:18

Kun nää talvet on tämmösii kun ne nyt on, keli vaihtuu koko ajan laidasta laitaan, nii ei se oikein mukavalta tunnu, joten siks sitä kesää ootteleen, ei sen helletä tarvii olla, mut pääsee pihaa rapsuttelee taas kun kesä on ja istuskelee pihamaal ja nautiskeleen luonnon kauneudesta ja vehreydestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2009 - 18:25

Mutta ei me masennuta vaikkei elomme ole aina kuin pääskysellä, joka lentää hyönteisessä ilmassa suu auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:33

ei talvi ole tylsä !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:35

Kyllä talvi on tylsää. kesällä on niin paljon tekemistä,ainakin kun asuu omakotitalossa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:35

Ei, se on paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 19:26

se on miten sen ottaaa.. kovat pakkaset tai römpsy keli on tylsää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 19:52

Kuulun muumeihin, joiden kuuluisi olla talviunilla ja nousta vasta sulan maan aikaan. Kesällä vasta herään jälleen liekkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 22:02

Ei tästä talvesta raahti luopua, on ollut niin hyvä pitkään aikaan ja lumikin on vielä puhtaan valkoista, tosi hyvät lenkkeiilmat ovat olleet.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 22:17

Itselleni talvi on aika turha, sillä harrastukset ovat kesäisiä.
On kuitenkin hauska nähdä lapsien nauttivan lumesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 22:40

ei ole tylsää, itse koen kuitenkin olevani enemmän kevät-syksy ihminen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 04:27

kyllä suurin osa haluaa että kesä tulee.. ja kun suomessa ei ole edes kunnon talvea. kuka jaksaa tollasta, että tänään sataa lunta ja huomenna vettä ja sit taas lunta? tiet on ihan jäässä ja kaikkea.. kyllä se kesä vaan vois tulla jo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 23:58

Kyllä talvi on aika tylsä.kelit liukkaat ,ja pimeää.kevät on parasta aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:27

on, inhoan talvea, lunta ja kylmää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:42

Jos tykkää laskemisesta ja talviurheilusta muutenkin niin ymmärrän hyvin että nauttii talvesta. Itse oon kesän ikuinen ystävä, tosin vähän hiljainen sekin Suomessa nykyään, huoh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.05.2009 - 21:14

ei :)