Oletteko liukastunut tänä talvena?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 16:53

En ole, minulla on sellaiset nastat jotka ovat kumiremmissä ja pujotan sen systeemin saapikkaisiini ja en liukastele on pitoa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 28.03.2009 - 16:46

Viime viikolla polvistuin vauhdilla tuossa pihassa toisen polveni varaan. Taisi siihen jotenkin sattua kun nyt on ilmaantunut särkyä ja lievää turvotusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:49

Monta kertaa olen liukastunut tänä talvella. Liukastuin luistelessani kun en vähän aikaa sitten osannut luistella, niin liukastelin monta kertaa. Mutta nytten kun luistelen niin en enää kaadu niin monta kertaa kun osaan luistella. Olen minä liukastunut silloin kun vaikka on jäinen tie niin jos juoksen siellä tiellä silloin saatan liukastua. Usein liukastun jos kapuan jyrkkää kalliota ylös päin ja on jäinen tie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:58

Empä ole vielä, mutta liukastahan vielä jatkunee, kun luntakin satelee parhaillaankin, ainaskin täällä lounais suomessa päin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 17:15

Viime talvena kuperkeikassa murtui kyynärvarsi, senverran hyvin muistissa, että tänä talvena (toistaiseksi) olen pysynyt pystyssä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 17:26

1llä kauppa reissul kaaduin 5 kertaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2009 - 17:55

Kirjastoreissulla otin lipat muutama viikko sitten. Vähän aikaa pakotti ja kolotti paikkoja, mutta ei onneksi mitään vakavampaa sattunut. Joku mies käveli ohi, ja sanoi, että hups, minäkin kaaduin tuossa samassa paikassa eilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:01

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:20

Vielä oon välttyny, kun luikkaat paikat tosi varovasti ottanu, laahustaen, etten sanois:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:36

Vain liukastellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:39

Onni on ollut matkassa,kun en ole tehnyr yhtään volttia. Välillä pyörällä liikuessa pelottaa tosi paljon.
Hyvällä tuurilla selvinnyt tämän talven.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 19:25

en onneksi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 19:53

Monta kertaa. Hurtta kun oikein kiskasee, niin jalat häviää alta. Ja kamalan kauhiast on tehny kipiää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 22:13

Kyllä olen kaatunut monta kertaa, milloin työmatkalla kuin töissäkin, onnes ei mitään vakavampaa ole tapahtunut.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 22:18

Joka päivä ja aina omassa pihassa.
Ei kuitenkaan loukkaantumisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 04:25

en mitenkään pahasti.. mut kyllä mä välillä liukastelen tuolla, mut en oo vissiin kaatunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 12:28

kerran ja taas oli polvikipeenä kuukauden..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:27

en, onneksi. olen iloinen siitä