napsu on vähän tylsä paikka vai mitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 16:39

No ei musta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 28.03.2009 - 16:41

Niinkö? Minä kun olen yksinäinen, niin minusta tämä on tosi kiva paikka. Ihan kuin olisi paljon kavereita ympärillä joiden kanssa juttelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:41

Onpas tuiki hämmästyttävä kysymys.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:43

Ei ole tämä on mukava sivusto, saa vastauksia kysymyksiin jos ei itse tiedä, on pelejä , ja yksityisesti voi viestitellä jos ystävän täältä löytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:47

Vähän niin kuin jonkun mielestä huono tv-ohjelma. Miksi siitä pitää purnata kun voi vaihtaa kanavaa? Kokeile esim. Plaza:n sivuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:55

No, meistä käyttäjistähän se vaan on kiinni, että onko tylsä vai ei!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 17:12

Käyttäjältä annaekx on poistettu käyttöoikeus.

mistähän tällainen ilmoitus johtuu ja mitä se merkitsee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 17:16

Jos annaeekx ei halunnut leikkiä meidän kanssa ja pyysi poistamaan tunnuksensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 17:19

Kaikki on niin tylsää kuin itse haluaa. Riippuu minkäväristen lasien läpi katsot. Tai ehkä et näe sen tylsyyden taakse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 17:25

ihan kiva paikka on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2009 - 17:33

Tähän asti olen viihtynyt hyvin, mutta tänne aina yrittää nuo uudet tuputtaa tuota törkeää kieltä. Jos Napsu muuttuu kaiken sallivaksi, niin sitten tämä on tylsä paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 17:54

Samaa mieltä yllä olevien kanssa, tämä Napsu on ihka mukava, ja se on just sellanen paikka, miksi me sen ite kukin teemme, oikein kodikas, neuvoa antava, avulias, rohkaiseva, näin mie tään koen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:27

erilainen sivusto :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:28

Tää napsu on niin nasta juttu,missä on mukavaa. Sehän jokaisesta itsestä kiinni että viihtyykö täällä.
Tämänhän voit lopettaa jos kerran on niin tylsää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:38

Mielipide on vapaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 19:19

Kritiikkikin kestettävä; joskus on tämä "incurvatus in se" - itsensä ympärille käpertynyt, mutta niin määki. KÄÄÄÄRRRRPÄÄÄT!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 19:23

ei kai täällä niin paljoa olisi väkeä jos tämä olis tylsää! Ei ole siis!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 19:55

Hyvä mesta, ei näin moni voi olla väärässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 20:08

taidat olla "käyttäytynyt väärin" kun olet poistettu. ja siitä "kostox" pistit tuommoisen kysymyksen. no omapahan on asiasi. minusta tää on hauska ja kiva sivusto, täällä voi mm. terästää muistia ja oppia myöskin uusia asioita...ja rento meininki! =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 20:43

Kyllä minä olen täällä viihtynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 22:21

Miksi sitten roikut täällä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 04:24

ei ole yhtään tylsä paikka!! ei kukaan oo sua pakottanut olemaan täällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 12:55

tämähän ihan täysin vapaaehtoista, ei ole pakko täällä olla, jos on tylsää, minulla ei ole vaan ihan päin vastoin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 13:48

no tääkin on varmasti jokaisen oma mielipide ja asia onko tylsä vai ei. itse tykkään käydä lueskelemassa vastuksia ja vastailla samalla kysymyksiin. ei tätä liian tosissaan pidä ottaa..rentoa meininkiä vaan mukaan niin kaikki on kivaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 10:58

Höpö, höpö. Eikä ole tylsä paikka. Minusta on ainakin kehittävää että pysytään asialinjalla, eikä huudella anonyyminä mitään p...aa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:28

enpäs osaa sanoa.. ihan kivalta tähän asti on vaikuttanut