Nyt täytyy kysyä eri ikä välillä pari, jos ne ovat välillä 13 vuotta! mitä mieltä olette siitä, että voi suhteessa pidä koskaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 14:27

Sanoisin että nuoremmassa iässä ikä ei niinkään näy, mutta kun ikää tulee niin 13 vuotta on aikamoinen ikäero. Voihan sitä niinkin ajatella vanhetessaan että sitten nuorempi auttaa vanhempaansa.

Lisätty: 28.03.2009 - 14:34

Sanonta on Suomessa: kun nainen on nuori hän kaipaa vanhempaa miestä, mutta kun nainen vanhenee silloin hän kaipaa nuorempaa miestä.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 14:23

en ymmärrä kysymystäsi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 14:28

Kaikkien aikojen vaikein kysymys!?!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 14:31

tuota, tuota...minulla olisi tähän vastaus, mutta säästän foorumin miesten tunteita....

13 vuotta on ikäerona paljon, jos liittonne kestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 14:44

Suvussani on kahdella parilla kymmenen vuoden ikäero ja hyvin ovat yhdessä pysyneet. Että kannatan kahden ihmisen liittoa kunhan tunnemaailma on samanikäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 15:34

Juhani Aho (Juha) kertoi jo aikoja sitten kuinka siinä käy ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:02

ymmärrys menasi leikata kii, mutta yritän vastata arvauksella mitä halusit kysyä:)voi onnistua.. tosin jos mies on noin paljon vanhempi, olet kohta sairaanhoitaja hänelle.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2009 - 16:03

Tarkoitat kai kolmentoista vuoden ikäeroa naisen ja miehen välillä. Saattaa toimia ihan hyvin jonkun aikaa, mutta tietyssä vaiheessa se ikäero kyllä vaikeuttaa sitä yhdessäolo ja eloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:16

mitä ihmettä, minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä ....
... aivan oudosti aseteltu kysymys
ei voi vastata kun ei ymmärrä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2009 - 16:28

Jos toinen on vaikka 30 ja toinen 20, niin kyllä siinä huomaa kumpi on kauemmin elänyt ja elämää opiskellut. Ja sitten kun ollaan jo siellä ikälinjalla 60 ja 70. Siellä ikäero tulee vaikuttamaan kaikista eniten. Ihmiset vanhenevat erilailla. 30/40, 40/50 suhteissa ollaan molemmat jo hieman viisaampia elämän suhteen. Mutta ei ikäero saa olla esteenä, jos kaikki muuten on kohdillaan. Minun suvussani oli pariskunta jossa rouva oli 60 ja mies alle 40. Ja sanoisin, että kateeksi kävi kun sitä romanssia seurasin sivusta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 19:28

Omien vanhempieni ikäero oli juuri tuo 13 vuotta, eikä siitä ollut mitään haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 16:10

eihän se ikäero haittaa, jos muuten menee hyvin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 22:53

Toimii jossakin vaiheessa elämää.