Aion lähteä etelänmatkalle ensimmäistä kertaa eläessäni. En ole koskaan ollut esim. lentokoneessa. Mikä olisi hyvä ensikohde?

Lisätty: 28.03.2009 - 13:43

Mistä saa parhaimman hinta/laatusuhteen matkat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 13:40

lennä vaikka jonnekkin euroopanmaihin, ei tarvitse olla niin kauaa koneessa, kreikka, espanja,...

Lisätty: 28.03.2009 - 13:47

katso tuolta napsun matkat sivuilta, siellä on eri hintaisia matkoja...ja hyviä matkanjäsjestäjiä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.03.2009 - 13:40

minä ainakin kauan sitten tein ensi lentoni/pidemmän matkan.todella kauas jotta saa olla lentokoneessa ja ihmetellä sitä matkan pituutta ylä ilmoissa. tais olla yli 10 tunnin lento.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 14:10

lähdeppä kreikkaan, kreetalle tai santorinille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 14:15

Kanariansaaret tai sitten Costa del Sol. Tai oikestaan melkein mikä tahansa kohde jos menet paketti matkalle koska siel on aina niitä oppaita joilta voi sitten kysellä kaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2009 - 15:52

Voisit aloittaa Espanjasta tai Kreikasta. Ovat hyviä kohteita ensikertalaiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:07

itse olin pariviikkoa sitten eka kertaa lentokoneessa, ei jäänyt pelkotiloja.
eka matka kannattaa ottaa jonkun matkatoimiston kautta ettei ole liian vaikeaa.
espanja on hyvä kohde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:07

voit mennä ihan minne vaan mutta en suosittele kanarian saaria. Ei ainakaan kesällä. Vaikak joku Euroopan kaupunki on varmaan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:58

Kyllä silloin kannattaa lähteä paikkaan joka on suosittu lomakohde, esim. Kanarian saaret!
Suosittelen tätä Puerto Ricoa, sillä täällä on lämmintä ja aurinkoa ,muttei liian kuumaa .
Vaikka ei niin osaisi kieliäkään ,niin täällä pärjää kyllä ja on muitakin suomalaisia aika paljon ,ettei täällä jää hätään.
Lentokaan ei kestä kuin kuutisen tuntii,niin ihan sopiva aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 17:09

Kanarialle vaan ja siellä vaikkapa Americasiin,on helppo paikka kaikin puolin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 17:30

ite kans kävin vuosi sitten vasta eka kertaa lentokonees, valitsin ite sit lyhytlennon eli kreikkaan =) eli jonnekkin suht lähelle :P ja mahtavan helppo maa ja ihana! rodokselle siis ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:50

Puerto Rico Gran Canarialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 22:57

Etsi joku turvallinen kohde eka matkaksesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 17:27

Se on Kreikka....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 21:38

Itse olen lähdössä ensi kertaa lentsikalla Bulgariaan 28.7.'09. Ensi kertaa siis ulkomaille. Kolmen tunnin lentomatka, mielestäni ihan hyvä. : )