Mistä tietää, että nykyinen puoliso on varmasti se oikea?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 13:06

vähäviisan hyvä ja viisas neuvo..tee niin..itse ainakin tunnen ,että minun kultani on se ainut ja oikea, josta en luopuis mistään hinnasta...se on vain sellainen rakastamisen tunne..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 12:52

Kysy jos epäilet (ja jos uskallat), saat varmasti oikean vastauksen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 13:07

Uskon, että kestävä parisuhde perustuu päätöksentekoon siitä että yhdessä ollaan ja pysytään, tuli mitä tuli. Koska jostain syystä näyttää ruoho aina vihreämmältä aidan takana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2009 - 13:11

Ei sitä tiedäkään. Jos olet vielä 70-kymppisenä saman puolison kanssa, huomaat, että oli oikea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 13:23

Minä olen ollut yli 30 vuotta tuon saman miehen kanssa ja luultavasti olisin tähän mennessä jo huomannut ettei hän ole se oikea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 13:25

jos rakastat ihmistä ja tuntuu hyvältä olla hänen vierellä ja ikävöit niin kyllä, hän on se oikea :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 14:17

et mistään.. mutta jos oot vielä saman kanssa muutaman kymmenen vuoden pääästä niin sit voit sanoa että se oli se oikea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 14:17

Voiko sitä tietää ja tarvitseekokaan. Kääntäisin kysymyksen toisin päin: Olenko minä oikea puolisolleni. Tuo rakastaminen ja sen sellainen kun on tahdonkin asia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 14:46

Siitä, että jos alkaa asiaa pohdiskella niin voi olla, ettei olekaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 15:58

olisi selvinnyt jo jos toisin olisi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:19

Sinulle onko joku oikea, en tiedä. Itselläni ei valittamista omani suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:55

Vertaa aina valokuvaan , kun tulee kotiin ja tee testikysymykset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 20:43

Ei mistään, se selviää vasta sitten, jos selviää, kun on oltu vuosikymmeniä yhdessä, joskus ei selviä tämä asia koskaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 23:13

Jos hän rakastaa vielä, niin kyllä hän ainakin vielä on se oikea.