Koska kannattaa matkustaa Kyprokselle?

Avainsanat: kypros matkailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vieras
Vastattu: 05.02.2008 - 17:51

Oletan, että haet optimaalista ajankohtaa sään suhteen...

Jos näin on, niin kannattaa matkustaa joko keväällä tai syksyllä. Talvi on liian kylmä ja epävakaa ja kesä taas liian kuuma ja kuiva. Toukokuu, syyskuu ja lokakuu ovat varmaan parhaita kuukausia. Myös matkanjärjestäjiä Kyprokselle on kesäkaudella enemmän.

Tietysti riippuu myös ihmisestä. Jos haet nimenomaan sitä kunnon paahtavaa hellettä, niin kesällä sitä riittää Kyproksella ...

Tältäkin sivustolta näyttää löytyvän Kyproksen ilmastofaktaa (kts. lähde).

Lähteet:
www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/268

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 11:28

Itse oli viime vuonna toukokuussa ja silloin päivät olivat lämpöisiä, mutta illat todella kylmiä.Lokakuussa sama juttu, mutta silloin vielä iltaisin tuli välillä sadekuuroja. Mutta tosiaan päivällä oli +30 astetta.
Heinäkuussa 2007 olimme helleaallon aikana agia napassa ja siellä oli varjossa +43 astetta ja se oli aikas tuskaista. etenkin lapsille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 17:35

Kannattaa mennä siinä kesä-sesongin aikaan. Lämmintä ainakin on.