miten ihmisen tulisi saada tietää nainen helppo tapa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 00:54

Arvaan, että kysyt miten tutustuisit naiseen helposti. Niinkö? Tai sitten kyselet miten naista voi ymmärtää?

Jaa´a....jos asut pääkaupunkiseudulla niin en tunne sen tapoja ja harrastuksia. Mutta täällä maalla ihmiset tapaavat bingossa, tansseissa, urheiluriennoissa ja harjoituksissa, kansalaisopistoissa sekä uimahallissa.

Muuten olen sitä mieltä, että helppoa tapaa tai mitä tahansa mikä liittyy meihin naisiin ei ole olemassakaan. Vaivaa ON nähtävä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 00:41

Siis - eikö nainen ihminen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 01:08

Edelleenkin, rehellisyys maan perii. Mitä tahansakin yrität puuhata,tee se rehellisesti ja avoimesti. Onnistuu tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 02:14

eiköhän ne helpot tapaukset löydy,lähikuppilasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 04:58

Ei ole helppoa tapaa. Pukeudu naiseksi ja kuvittele olevasi nainen, ehkä sitten jotain avautuu sinulle....tai sitten ei. Älä nyt ainakaan ketään tapa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 06:49

Onko sellaisia helppoja tapauksia olemassakaan, miehet ainakin sanoo useasti että naisista on vaan riesaa sängyn ulkopuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 08:42

nainen - helppo
yhtä harvinaista / mahdotonta kuin
hyvä - halpa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2009 - 10:03

Kysy suoraan siltä naiselta mitä hän ajattelee sinusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 11:49

Harva nainen on mikään helppo.On käytettävä aikaa,jotta saa naisen pauloihinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:17

helppoja naisia ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 19:13

Etsi ,saat vastauksen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 22:43

Osta kukkia, siitä se alkaa.