Käytkö iltaisin aina samaan asentoon,kun menet nukkumaan?

Minä käyn aina vasemmalle kyljelle...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 22:26

Luin äsken liisukan kysymyksen väärin. "Käytkö iltaisin aina samaan asuntoon, kun menet nukkumaan?"

Ajattelin, että mitäköhän se liisukka nyt oikein meinaa, järkevä ihminen. Mutta minullahan se lukihäiriö oli.

Vastaan, että oikealle kyljelleni käyn nukkumaan. Aina.

Kysyjän kommentti

Mitä lie Lennu ajatellu asennosta???

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 21:58

Juu vasemmalle kyljelle minäkin itseni asetan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:58

Juu.Ekaks oikeelle kyljelle,sit käännyn vasemmalle kyljelle ja sit nukahan.Tai no oikeestaa en oo täysin kyljellään vaan osittain mahallaan ja toinen jalka toisen yli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:58

Kyllä minusta tuntuu mukavalta vasemmalla kyljellä nukkuminen, yleensä herään myös samassa asennossa.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 22:21

Käyn aina tiettyyn asentoon mahalleni, muuten ei uni tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 22:25

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 22:37

selälleni heittäydyn, siinä rentoudun ja useimmiten nukahdan ennenkuin kerkeän mihinkään kääntyilemään (siis samaan asuntoon useimmiten)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 22:47

no yleensä kyllä.. nukahdan mahalleen.. mut kyllä joskus nukahdan selälleen tai oikeelle kyljelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 23:13

jep

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 23:21

Kyllä se selälleen ensin vie ja sitten kylkiasennosta toivottavasti nukkuen pyöriskelen. Lakanoista päätellen aamulla huomaan että liikehdintää on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 23:24

kyllä kultaan päin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 23:39

Kyllä. Niinkuin ennenkin kertonut: selälläni hiljaa liikahtamatta silmät kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 01:16

Hitostako sen tietäisin, nuorena nukkunut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 05:13

Kyllä kai, aina kyljellään ja tyynyä halaillen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 06:41

Kyllä vaan oikealle kyljelleni minä aina menen, telkkari on niin minun huoneessani asetettu, sitä katsoessa minä nukahdan aina ennen 22.00.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 07:42

Hm...riippuu tuosta elämäntoverista joskus. Mut miten rupesinkaan eilen illalla. Ensin selälleen ja jonkun ajan päästä vasemmalle kyljelle, niin tais mennä. Pyörin aika paljon yön aikaan, kun olkapäät puutuu tai sitten Vilma änkee viereen, vatsan päälle ja sitä joutuu väistelemään. Yleensä se nukkuu jalkopäässä tai sit toisessa huoneessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 09:05

Kyllä vaan. Vasemmalle kyljelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 09:13

Käyn oikealle kyljelleni ja tyyny jalkojen väliin ja sit vaan unta kaaliin : ) aina sama tapa... mihinkä vanha koira tavoistaan pääsee : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 10:11

mie pyörin ja potkin ja nukun vaikka miten päin, mahallaan ja kyljellään yritän käydä nukkumaan. Ukko valittaa, että vien peitot ja koko sängyn.. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 11:52

vasemmalla kyljellä ja jalat ukkokullan jaloissa kiinni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 12:53

Haluaisin niin vietävästi nukkua selällään tai mahallaan, mutta kuulemma kuorsaan ja ukko juutas tönii ja tyrkkii. Eli yritän nukahtaa joko selälleen tai mahalleen, mutta siihen ei anneta mahdollisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 13:31

yleensä, aina kultaan päin =) jos yksin ni maailman levein asento sitten kehiin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 15:23

No mulla se (nukkuminen) onnistuu missä asennossa tahansa. Jos oma sänky niin selälleenhän sitä rysäyttää ja pyöriskelyt tulee sitten vasta paljon myöhemmin täydessä tajuttomuuden tilassa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 15:49

käyn, kylkiasento on se paras asento

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:31

juu perusasento.. sikiöasento