Kuka toi äskeinen häirikkö oli?

Varmaan joku lapsi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 20:58

Ehkä sinä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 27.03.2009 - 20:59

Eiköhän tuo ollut elämäänsä kyllästynyt vasta puhumaan opetteleva väärinymmärretty aikamiespoika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 20:59

Hän oli ihan uusi tulokas äsken liittynyt. Mietin tuota asiaan, tulin siihen tulokseen että sai porttikieltoa kotontaan eli tuli ns. Viva Dolorosa.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:07

Mikä häirikkö?

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:12

No se oli se kakkaaivo... joka meitä äsken 'viihdytti' noin kymmenellä kysymyksellä, ylläpito näyttää toimivan myös perjantai iltaisin, törkykysymykset ja koko nimimerkki on näköjään poistettu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:26

Voi ihme sentään tätä elämää : ) sillä ei raukalla ole muuta tekemistä kun palloilla täällä : ) ja kiusata meitä pieniä napsulaisia : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 21:46

Paljosta jää paitsi kun ei roiku koko aikaa tässä Napsussa. Yhden haistatuksen ehdin näkemään ja pitkän v-sanan. Kai se joku tunnevammainen oli, kun ei mitään järkevää pystynyt esittämään. Toivottavasti ei tänne enää ilmesty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 22:32

Voihan nenä! Onko täällä ollut bileet ja minä en ole tiennyt mitään! Nyt mua harmittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 22:55

kuka häirikkö? se voit olla vaikka sinä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 23:33

Ei sattunut eteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 00:54

Heräsin juuri iltapäiväunilta; en ainaskaan minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 10:21

Jaha, pitäisi näköjään käydä täällä useammin, ettei menettäisi mitään. Vai menetinkö mitään kun en ollut paikalla? :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:31

eipä sattunut häirikkö kohdalle.
onhan meitä täällä linjoilla kaikenlaisia eläjiä, häiriköitäkin