Mikä sisäliikunta keino kuluttaa n. yhtänopeasti kaloreita kuin juoksulenkki?

Juoksulenkit ulkona ei vedä puoleensa, kun ei ole seuralaista. Hyppynaruilla olen kotona yrittänyt korvata lenkkiä, mutta olisiko kenties vielä muita keinoja? Kiitos vastanneille!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 20:47

Hölkkä ja seksi näköjään lähes yhtä paljon.
Katso itse vaikka tuolta kulutuksia...
www.ruokajajuoma.net/kalorilaskuri.php

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 20:43

Kävele jääkapille ja avaa ovea mutta elä ota sieltä ruokaa. Sitä lenkkiä kun teet vaikka aluksi tuhat kertaa niin eiköhän kilot vähene.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2009 - 20:55

Quashmaila käteen ja hallilla tiukka matsi kaverin kanssa. Kalorit lähtee ja reidet ja takalisto kiinteytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:00

Miten olisi airobic?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:26

Tanssiminen kuluttaa paljon kaloreita...Nyt sekun vaan tanssimaan..Sitten senjälkeen aamulenkille...
Kaloreita kulunnu ja hyvä mieli....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 22:56

spinning, soutu, crosstrainer,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 23:34

vaikkaapa sulkis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 00:57

Ikäsi puuttuessa varovainen vastaus: - "Jumppa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 11:54

stepperillä 1tunti...