Hei kaikki! Minulla on Huhtikuussa 25 päivä syntymäpäivät eli mä sitten muutan profiiliin 10v niin älä ihmettele. Mitä teet nyt?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.03.2009 - 20:24

Kirjoitan lapulle ylös että muistan onnitella sinua. Minun siskollanikin on samana päivänä, mutta hän täyttää paljon enemmän kuin sinä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 20:24

miksi ihmettelisimme? mullakin vaihtuu ikä 27 huhtikuuta.. katon salkkareita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 20:27

Olen tietokoneella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 21:01

Ei sun tarvitse vaihtaa sitä ikääsi. Mun tietääkseni se vaihtuu automaattisesti. Voi kun muistais onnitella sua silloin.------Tässä napsuttelen ja katson samalla telkkaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:04

Käyn katsomaan tartu mikkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:38

Kaikki me ikäännytään samaan tahtiin, sinä olet vielä kovin alkutaipaleella, syntymäpäiväonnittelut jo etukäteen (unohdan kuitenkin tuohon oikeaan päivään mennessä).
Nyt mä vaan yritän pysytellä hereillä vielä pari tuntia, jotta pääsisin oikeaan rytmiin, olen nimittäin tänään siirtynyt kymmenen aikavyöhykettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 22:48

Hip hurraa!! Meitä on monta huhtikuussa syntymäpäiviään juhlivia. Mulla on synttärit 22. päivä.

Tarjoan silloin virtuaalikahvit kaikille.

Nyt odotan, että kuivausrumpu lakkaisi käymästä ja saisin viikattua vaatteet. Olen pessyt kaksi koneellista pyykkiä tänä iltana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 23:35

Onneksi olkoon, ihmettelen maailman menoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 01:20

Juuri nyt näpyttelen myöhästynyttä onnittelua nukkuvalle koira-ystävälleni ;))
Minäkin täytin joskus pyöreitä, viimeksi viime vuonna, mutta yhden eineen enemmän...

Lisätty: 28.03.2009 - 01:22

Hups, en ollutkaan myöhässä, siis onnea etukäteen!

Lähteet:
Kalenteri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 07:15

Hei koira se muuttuu automaattisesti sinun ikäsi siihen profiiliin kun olet niitä tietojasi antanut napsuun silloin ensimmäisellä kerralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 10:35

onnea nyt jo etukäteen, jos en silloin muista sinua onnitella...nyt on aamupäivä ja lauantai, joten rupeen siivoilemaan, illalla tulee saunavieraita.....ja saunomme , ja paistamme makkarat kodassa...