mitä eroa on pornolla ja seksillä????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 20:17

Pornografia (kreikan πόρνη (porni) ”prostituoitu” ja γραφή (grafi) ”kirjoitus”), lyhyemmin porno, on seksuaaliseen kiihotukseen tarkoitettua kuvallista, kirjallista tai muuta niihin verrattavaa aineistoa.[1] Pornografian keskeisimmät muodot ovat pornokuvat sekä pornoelokuvat. Pornografia eroaa eroottisesta taiteesta siten, että pornografiassa taiteellisten arvojen tavoittelu on toissijaista tai olematonta.

Seksi on seksuaalikäyttäytymisen eri muotoja, joiden tavoitteena on lisääntymisen lisäksi myös mielihyvä ja läheisyys.

fi.wikipedia.org/wiki/Seksi

fi.wikipedia.org/wiki/Porno

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 27.03.2009 - 20:16

Katso 26.3. vastaukset. Tietoa löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 20:45

mikähän nyt on vikana, tuleeko nämä kyssärit napsun puolessta uusintana vai onko anonyymeiltä kysymykset lopu, kun samana päivänä tulee tusinnoitaan uusintaa ja idiootia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 20:59

Olen vastannut tuohon kysymykseen muistaakseni eilen. Katsele sieltä vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:14

Joo...sama kysymys kuin eilenkin, siellä on tosi hyviä vastauksia katso ystävällisesti sieltä : )