Äh luovutan. En minä voita sitä 900e lahjakorttia turhaluulo. Te ette varmaan voi auttaa mua vai mitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 20:11

Miten siinä nyt voi ketään auttaa?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 20:11

tuuristahan se on kiinni, sulla on jo nyt nippu 'arpalipukkeita' , kyllä se voitto tulee niilläkin jos on tullakseen, mutta voithan napsutella ihan huviksesikin, vai mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2009 - 20:12

Älä luovuta! Eihän sitä koskaan tiedä, kenen kohdalle se arpaonni osuu. Vähemmilläkin pisteillä on mahdollisuus ja sinullahan on jo vaikka miten paljon kerätty. Ja lisää tulee koko ajan.

Lisätty: 27.03.2009 - 20:13

Kun me esitetään kysymyksiä ja sinä vastaan niin eikös me silloin jo auteta sinua jonkinverran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 20:14

Äläppäs nyt leikistä suutu! Ota rauhallisesti, ei sitä koskaan tiedä kelle se kolahtaa ja milloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 20:20

voit ihan hyvin voittaa.. ei kukaan tiedä kuka voittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 20:27

Joo miekin ootan sitä voittoa kuin hullu polkupyörää.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 20:28

vain yksi arpa riittää... :) onnea peliin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 20:58

Maltahan nyt odotella kaikessa rauhassa vielä vähän yli kuukausi, niin sitten se ratkeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:10

Eihän sitä vielä tiedä kuka sen voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:16

Miten pidetään hullua jännityksessä.... kerron sen huomenna : )) muakin jännittää kuka sen saa : ) ootan kuin pienenä joulupukkia : ))maltetaan hetki vielä ja lasketaan öitä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 23:09

ei ni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 23:36

Arpa on arvaamaton,vain yhdellä voittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 10:22

Se on arvonta, joten sen saa se, joka sattuu osumaan kohdalle kun arvonta suoritetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 12:10

älä luovuta, kyllä se matka-arpa voi juuri sinulle tulla, pidän peukkuja juuri sinulle, kun minule se ei ainakaan tule..en ole onnettaren suosiossa koskaan ollut, joten pidän nyt peukkuja sinulle....!!!!!