haluan olla avoin ihminen mitä mä voin tehdä?!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 19:58

Olet vaan rehellisesti oma itsesi. Ei sinun sisikuntaasi tarvitse toiselle nurin kääntää. Kyllä
se siitä lähtee kun muistat hyvät tavat ja huomioit toisen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 19:53

ota hymyilevä ilme ilme kasvoille ja ole avoimin ja positiivisin mielin, kun keskustelet ihmisten kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 19:58

Avoin voi olla aina, kunhan et tee väärin itseäsi tai ketään muuta kohtaan. Muiden asioihin ei kannata puuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 19:58

Olet kiltti ihminen ja autat muita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 20:34

Avoimuus on luonteenpiirre, ja ehkä sen voi oppia.. itse olen avoin ja sosiaalinen, ulospäinsuuntautunut. Lähimpien kanssa on helpompi olla avoin, kun on helppo luottaa tuttuun ihmiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 23:38

Ole avoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 10:22

Tunne itsesi ennen muita. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:05

Kuten "lukematon " sanoi ole avoin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:38

älä kehittele itsellesi mitään turhia rooleja, älä salaile äläkä kerro satuja,
omana itsenäsi pärjäät pisimmälle