Oletteko seurannu ohjelmaa tohtori Kiminkinen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 20:02

Kovan suosion on Kiminkinen saanut. Keskiviikkona häntä oli kuuntelemassa Tampereella parisen tuhatta ihmistä....huhhuh.... mikä yleisö maalaislääkärillä.

Kysyjän kommentti

Todella kovan suosion saanut...Kiitos kaikille,vaikea aina valita paras vastaus...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 18:57

Olen seurannut lupsakka lääkäri on ja selostaa asiat ymmärrettävästi, mukava ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:58

Joskus on tullut katottua. Siinä on mies jolla riittää juttuja ja tuttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:58

en, en oo koskaan kuullutkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2009 - 19:06

Silloin tällöin. Siinä on mies oikean ammatin valinnut, eikä se ole ainakaan noussut päähän. Olisipa meidänkin kunnassa hänen laisiaan lääkäreitä, niin kaikki voisimme paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 19:08

aivan ihana lekuri, menisin hänen vastaan ottolleen heti...ja kiva kuunnella heidän murretta , kun on miehen kotiseutua..

Lähteet:
oma mieltymys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 19:16

En ole seurannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 19:37

Pari kertaa pätkän nähnyt. Oikein mukavan tuntuinen lääkäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 20:05

katsoin tänäiltanakin,mahtava tyyppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 20:36

siisti ukko ;) on tullu katsottua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:18

Hyvä ja veikeä tyyppi, mies oikealla paikalla, laaja yleistietämys.
Leppoisa ulosanti ja melkoinen supliikkimies.
Olisipa tällaisia enemmän, noiden tuppisuisten tosikkojen seassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:22

Katson kun satu olemaan paikalla perjantaisin mut jos en ole niin katon sit uusinnat ja olen käynyt kattomassa sitä livenäkin : ) mainio tyyppi sanoisinko... puhuu ihmisten kieltä : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 23:46

kerran näin pätkän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 03:31

Kyllä vaan. Valitettavasti näitä taitaa olla vain yksi Suomessa. Sana hallussa ja osaa esittää asiansa kansan kielellä mielenkiintoisesti. Melkoinen työnarkomaani ja lääkärinä varmasti ammattitaitoinen. Ohjelma on hauska, mielenkiintoinen ja asiapitoinen. Kerrankin TV:sta jotain katsottavaa. Livenä on tullut katsottua ja kuunneltua Esa Saarista, Matti J. Kurosta, Tommy Tabermania, Ben Furmania, Jone Nikulaa sun muita, mutta Kiminkinen olisi ehdottoman mielenkiintoinen luennoitsija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 09:05

Olen katsonut monta kertaa,kun olen sattunut tellarin siihen aikaan avaamaan.Hyvä tyyli lääkärillä.Ei tee itsestään jumalaa,kuten monet muut lääkärit.Hauska tapa esittää asiansa,huolehtivainen ote potilaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 15:37

Olen seurannut ja tykkään Kiminkisestä kympillä! Tämmöisiä kun olisi kaikki lääkärit eli puhuisivat potilaan kieltä ja haluaisivat oikeasti auttaa, niin maailma ja varsinkin Suomi olisi parempi paikka. Kiminkinen pitäisi pestata lääketieteellisiin opettamaan pakollista kurssia, jonka aiheena on potilaan kohtaaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 15:51

olen seurannut. Kumpa olisi mahdollista saada Kiminkinen omalääkäriksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:33

en ole. en ole itseasiassa koskaan kuullutkaan moisesta