Ollaan lähdössä inglesiin missähän siellä olisi jalkapallon pelaamis paikka jossa voisi pojan kanssa käydä vähän potkimassa?

Avainsanat: playa del ingles espanja jalkapallo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 18:20

Eräs maailman parhaista ja tunnetuimmista jalkapallomaista.
Espanjan La Liga on maailman kovapalkkaisimpia sarjoja.
Tuoltakin löytyy useampi porukka - ja varmaan myös kenttiä jonne pääsee sunnuntaifutaritkin temmeltämään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 20:21

Japp kyllähän tuolla kenttiä on , mutta kuika niihin saa mennä on toinen asia, mutta eiköhän siellä ole joitakin puistoalueitakin missä saa potkia palloa ja tietysti pitkät rannat jossa on tilaa.San Fernandossa on nuo kentät ja siellä voi käydä katsomassa. Jos löydät Holiday World huvipuiston niin siitä Fernandoonpäin menee kävely tie ja siellä varmasti voitte potkia palloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 21:45

Olen myös lähdössä Inglesiin;olis 13 kerta.-Mutta jospa näin maaliskuussa lumen aikaan,eipä tulisi mieleen potkupallo!-Tv tunkee päivittäin talvisinkin n.16t monoa päivittäin.-Ingles on hieno lomapaikka,joten nauttikaa auringosta ja mahtavasta rannasta.Unohtakaa nyt "helevitissa" potkupallo maaliskuussa.Kohta alkaa näiden serie A+B+C jälkeen kotimainen potkiminen..hupaisaa."Liittitauti" ei varmaan tässä ympäristössä pitäisi olla lomanne ykkös juttu...!?