Miksi tupakka tuntuu vaikuttavan voimakkaammin alkoholin nauttimisen yhteydessä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 18:13

kumpikin on mielihyyvää tuottava ja siksi aivosi olettaa , että nyt on kerrassaan aivan ihanaa , kun saa näin paljon kerralla hyvää tuottavia aineita, mutta mieti mitä sitten, kun koitaa seuraava aamu..onko yhtään nautinnollinen olo?...epäilen että olo on mitä kamalin, joten kohtuutella... näitäkin tuotteita, kuten tupakkaa ja alkoholia...eikä haittais vaikka jättäisit sen tupakan kokonaan ja muutama annos alkoholia, niin seuraavakin päivä on mukavampi..

Lähteet:
oma mieli pide

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 18:12

olet herkistynyt aluksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 19:35

Ei minulla ainakaan tunnu siltä. Oletko vasta alkanut polttamaan? Jos olet, niin lopeta samantien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 20:41

Ei nyt tarvitse lapsukaisia alkaa suojella.

Silloin tällöin körssittelen töissä, enkä siitä ihmeempää mielihyvää saa, lähinnä rituaali. Mutta yhden tai muutaman alkoholiannoksen jälkeen tupakka yhdistettynä tuntuukin hieman voimakkaammin. Monien olen kuullut sanovan samaa, mutta onko kellään faktisempaa tietoa ilmiöstä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:20

Luulisin kysymysen olevan yksinkertaisesti siitä, että kun harvoin poltteleva kaljoilla ollessaan vetelee vähän rennommin, normaali kontrolli häviää ja huomaamattaan käyttäytyy kuin ketjupolttaja, niin kyllä siinä rupeaa olemaan vähällä hapella ja muutenkin huterassa kunnossa aika nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 21:28

:-)