mikä on paras tapa oppia ranskaa nopeasti?

Asun Tunisiassa ja ajattelin hakea täällä kouluun missä opiskellaan ranskaksi enkä osaa ranskaa kunnolla.
Joten kysyn teiltä tiedättekö mitään hyviä netti sivuja missä pystyisi opiskelemaan ranskaa.?
Minulla on n. 6 kuukautta aikaa oppia ranskaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 22:55

Suusta suuhun menetelmällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 16:25

etkö opi ranskaa ku olet vaan siellä? nehän puhuu ranskaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2009 - 17:01

Olisiko cd:llä olevista kielikursseista apua ja kun otat siihen vielä ranskankielenoppikirjan mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:15

intensiiviopiskelu, ei oikotietä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:16

Lainaa kirja jossa opetellaan ranskaa. Kysy vaikka kirjaston tädiltä missä on semmosen aiheisia kirjoja. Tai mene tähä osoitteeseen www.tkukoulu.fi/~jpaakkin/ha...t/ra.html.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:40

Pyri talo ranskassa ohjelmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:51

Jos sielläpäin puhutaan ranskaa, niin ole mahdollisimman paljon tekemisissä niiden ihmisten kanssa, jotka sitä puhuu. Keksi vaikka tikusta asiaa. Puhumalla sitä oppii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:15

Et todella siinä ajassa ranskaa opi... täyttä utopiaa. Siis kunnolla jotta se olisi ikäänkuin ykköskielsi.