Mitä mieltä Matti Vanhanen mennyt kihloihin??

On taas uutis-aihe,lehdillä kirjoittamista....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 20:24

Voi Matti parka ,kyllä hgänellä on ollut vaikeeta noitten naisten kanssa, katsotaan nyt millainen soppa tästä kehittyy!
Voi olla, että lehdistö saa taas sitä mitä he ovat vaillakin, aika näyttää.

Kysyjän kommentti

Tällästähän lehdistö on vailla..Löytyy aiheita,mistä kirjottavat..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 15:00

jospa kihlattu ottaa matilta puhelimen pois

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 15:09

niin tai s.postin, on sil matillakin jonkin moinen pakkomielle, taitaa olla kovinkin yleistä tuolla minesteri porukois noin tekstari jutut ja onhan siinä sitten kahvipöydäs keskustelun aihetta, kun ike ja masa+ muut hurjat kertovat toisilleen, että montax txt,ria lähetit eilen ja montako meinaat lähettää tänään heh...juu ottais sekin jo vähän rauhallisemmin..edes nyt sitten...

Lähteet:
oma mieli pide

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 15:09

Voi tämä kihlattu viedä tietsikankin pois, kun on sen avulla kommunikoinut naiselle, mutta onnea hänelle vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2009 - 15:12

Ja voisi ehdottaa vetäytymistä politiikasta. Ulkomailla asti nauravat herraamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 15:46

meenköt, matti on normaali ihminen niinku kaikki muutki, ei kiinnosta niinku yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 16:04

Eiköhän se oo sen ihan oma asia, joten antakaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 16:10

Mitäpä siinä minun mielipiteeni vaikuttaa. Eiköhän se ole Matin ja hänen kihlattunsa välinen asia. Toivottavasti saa vähemmin negatiivista julkisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 16:26

Pitkästä aika tuli Matilta vähän järkevääkin ajatusta.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:07

Kyllä nainen osaa tän miehen pään kääntää , jospa sieltä tulis tämän jälkeen asiallisiakin ehdotuksia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:17

Yleensä ennen naintia kihloihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:42

Toivottavasti ukko rauhoittuu - kyllä on merkillisiä edustajia meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:50

Ensin ajattelin,että yksityis asiahan tuo on ,mutta tosiaankin,jos tämä kihlattu on järki-nainen niin,ehkä asioihin pääministerin hommassakin tulee järkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:57

Onneksi olokoon ja poikalapsi tulukoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 19:24

Onnea vaan heille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 20:07

No nyt on sitten virallinen pääministerin morsian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 23:00

Pitäköön tuon tason julkkis omana tietonaan naisasiansa. Ei me mikään kuningaskunta olla, jonka prinsessan/prinssin pariutuminen pitää julkiantaa kansalle.

Noita matteja tulee ja menee ja maapallo pysyy radallaan. Ainakin toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 23:23

Katainenhan tuon onnittelupuheessaan tiivisti : "kännissä ja kihloissa on kiva olla" ja kun Matti on vähemmän kännissä niin kait sen sitten pitää olla enemmän kihloissa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 10:24

En tiennyt, mutta nyt tiedän. Tosin olisin voinut elää ilman tätä tietoakin. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:07

ketä kiinnostaa !!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:35

onnea vaan hänelle.