oletteko huomaneet että täällä ei uusita näitä napsun peli sivuja? Minusta kun tuntuu et täällä on aina samat pelit?

Nyt napsulaiset kuulkaa eikö olis hyvä saada., jotain mielenkiintoista peliä tänne napsuun?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 18:26

No minäkin olen samaa mieltä. Tänne pitäs lisätä nuita pukemis pelejä kun yks on vaan joku karsee pukemis peli, tiedätehän sen.

Kysyjän kommentti

KIITOS VASTAUKSESTA SINULLE KAVERI.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 13:58

Kyllä siellä niitä pelejä on satoja, joka pelin jälkeen on :samankaltaisia pelejä: ja pelikategorioita on monta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 14:09

ei mua haittaa ku pelaan vaan sitä yhtä peliä.. ja sitäkin vaan silloin tällöin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:21

turvallista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 19:19

Onhan siellä kamalasti pelejä. Eipä ne pelit vaihdu noilla muillakaan sivuilla kovin usein. Samasta pelistä tulee korkeintaan joku uusittu versio, joka ei poikkea entisestä kuin palikoiden väreissä tai jossain muussa vastaavassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 20:09

En käy pelisivuilla olenkaan,kun en pelaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:28

Antakaa palautetta ja toiveita Napsun ylläpidolle. Se taitaa olla ainoa keino saada parannuksia.

Yhteydenotto esim. sivun alareunassa olevan palaute -linkin kautta.