Oon 12 ja mulla ''se'' tiedätkyllämikä on 10cm pitkä kuinka tämä on mahdollista ja koska sen pitäis oikeesti alata kasvamaan??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 13:33

Kyllä keskisormesi on aivan normaalisti kehittynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 13:36

Aamulla se oli 11 cm ja nyt 10 cm , kyllä se huomiseen mennessä on kokonaan poissa, älä ole huolissasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 13:46

jaa että mikä.? siis tarkoitatko että peniksesi on 10 senttiä. kuule kyllä se kasvaa kun ikää tulee. ei sen tarvi vielä isompi ollakkaan. se on aivan normaali. ÄLÄ HUOLESTU.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 14:38

aika normi kokonen on. kyl se siittä <3 ku maltat odottaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 15:14

haeppa apua terveydenhoitajalta..

Lähteet:
prööt

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2009 - 15:36

Olet vielä kaikinpuolin kasvavassa iässä. Kaikki osat sinussa saavat aikanaan oikeat mittasuhteet. Odota vain rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:01

Voi hyvänen aika, se sit perjantai ja viikonloppu juttuja nää..... odota poika rauhassa kyllä se kaveri kasvaa samaan tahtiin kun sinäkin.... syö sipulia se kuulema auttaa : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:23

Sulla on pitkä peukalo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:56

Jos sun tukan pituus on jo 10 senttiä, ni voisit harkita parturiin menoa. Koko ajan se kasvaa, vaikket sitä ite huomaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 19:15

Kyllä se kasvaa kahteenkymmeneen ikävuoteen mennessä ihan varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 20:37

Ole onnellinen ,että on niin ja kyllä siinä veilä tapahtuu kehitystä, toisilla aikaisemmin ja toisilla myöhemmin. Ehdit hyvin saada mitat kohdalleen siksi ,kun alkaa olla aika toimia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:59

Ole vain tyytyväinen siihen kokoon,ei kaikilla ole edes 10cm pituutta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 00:40

Luulen, että olet saanut jotain vääriä luuloja tai odotuksia selaamalla "alan" lehtiä tai kuulostelemalla isoisempien juttuja.

Olet 12-v ja kelpaat kyllä sellaisena kuin olet. Vaikka "se" pyörisi ajatuksissasi alituiseen et sinä vielä ole valmis mihinkään sellaiseen mihin "sitä" tarvitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 10:26

Kuulehan, sinulla on ihan normaalimittainen. Ei kannata huolestua. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:55

lopeta mittaaminen ja lue läksysi, kasvuhommat hoituu itsestään