Kuka on kaunein miss suomi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 13:04

Täytykin tarkistaa... Niina Autio se ei voi olla koska hän oli perintöprinsessa, muuten olisin äänestänyt sitä.
Ehkä sitten Anna-Liisa Tilus.
Nykymissien nimet eivät edes jää mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 13:06

Kaikki missit olleet vuorollaan ,kauneimpia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 13:11

Kaikki ovat oleet kauniita. mutta aikoinaan Armi Avikko, Anne Pohtamo, Johanna Raunio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 13:37

Minusta Satu Östring on ollut kaunein missi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 14:15

Missit ja kilpailut eivät ole meiliaiheitani mutta Anna-Liisa Tilus. Sen jälkeen ei kukaan. Nykyisiähän ei erota edes toisistaan, ovat niin samannäköisiä ja -tyylisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 14:39

minusta lola odusoga on ollut erittäin kaunis,, ja sit nämä kaikist vanhimmat missit. armi yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 15:18

teija sopanen..ja on vieläkin todella kaunis..omalla ikääntyvällä tavallaan...

Lähteet:
oma mieli pide

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 15:44

En osaa kauneinta sanoa,mut varmaan joku näist vanhimmista.Ajalta jolloin en ees ollu syntyny,mut sillo naisil (kuulemma) oli vaa palkästää huulipunaa eli siinä nähtiin se todellinen kauneus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:24

otaksun ,ettei vielä valittu, mutta lola on suosikkini

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:29

Johanna Raunio se on musta kaunein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 19:10

Anne Pohtamosta olen tykännyt aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 20:13

Ester Toivonen,Anne Pohtamo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 20:42

Tuossahan noita kauniita tyttöjä on tullu jo monta, mutta luulisin että suomen ehkä yliveto on ollut Armi Kuusela.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 10:27

Armi Kuusela. Eli samaa mieltä kuin sulkis. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 15:53

Kylläpä ne on nämä vanhanajan missit. nykyiset on niin paksun pakkelin peittämiä ja
onnettoman laihoja !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:31

Ester Toivonen ja Armi Kuusela...ja totta sekin, että nykyiset missit ovat kaikki samannäköisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:58

Eloveena tyttö ilman muuta ja se on pystynyt säilyttämään ulkonäkönsä vuodesta toiseen