Miten saa pömppömahan ja vyötärönympäryksen pienemmäksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 18:38

Liikkumalla ja syömällä kasviksia, Meidän isälllä on ihan mahtava maha! Se aina taputtelee sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 12:08

taitaa mulla olla varmaan sama ongelma sun kanssa. kai pitäs tehdä vatsa lihaksia vomistavia liikkeitä. tai kuntoilla sekä jumpata. mutta kun en ole edes niitä viitsinyt tehdä. ja minä luulen että ei nämä enää lähtis kun on raskauksista jääneet. olen miettinyt pitäskö yrittää laihduttaa. mutta en ole myös siinäkään onnistunut. täytyy kai tyytyä olemaan tällainen pömppömaha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 12:14

Mie just koitan tiputtaa viittä ylimääräistä kiloa pois. Lisäsin liikuntaa, otan ruokaa pienemmän annoksen ja muutenkin kevensin syömisiäni. Yritän ohittaa kaupassa karkkihyllyt kokonaan ja siihen tilalle ostankin enemmän hedelmiä ja vihanneksia. Enkä hätkähdä pientä nälän tunnetta iltaisin..ei ole pakko tyhjentää jääkaappia vaan sinnittelen hedelmien tai marjojen kanssa. Vielä kun sais itsensä voimistelemaan niin eiköhän se vatsa ala pienenemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 12:21

Vaikeaa, mutta palkitsevaa, älä stressa, iloa liikunnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 13:24

syödä vähän vähemmän,mitä hengissä pysyminen vaatii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 14:15

syömällä terveellisesti ja liikkumalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 14:43

terveellinen ruokavalio, lenkki + vatsalihakset. mulla alkanut jo ainakin vatsa näyttämään paremmalt ku 2 viikkoo oon rehkiny 5 x viikos :) kyl se siitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 15:20

Terveellinen syöminen. Pienennä ruoka-annoksia,vatsa tottuu yllättän hyvin siihen..vatsalaukku pienenee. Yksi hyvä on pyöräily,alkaa olemaan kohta pyöräilykelit..liikunnan lisääminen,ja ne vatsalihakset niinä mahdolisemman paljon..Hiihtokin on tosi hyvä.

Itse tiputin aikanaan 3:messa kuukaudessa 15kg....kaikkiaan putosi 20kg......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 15:44

syö sen minkä liikut. tai kuluta se minkä syöt...sanovat terveyintoilijat...mutta toteutus onkin aivan eri...

Lähteet:
oma tuska

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 15:51

Jos siul on vanha kunnon hula vanne ni sitä ku pyörittelee tarpeeks usein ja monta kertaa ni johan kaventuu (nimim.kokemusta on).Jos ei oo vannetta ni voihan sitä ilmanki pyöritellä lanteita,lisäks muutaki vyötärö jumppaa ja vatsalihas liikkeitä.Iteki yritän just pienentää,ku on vyötärön ympärys enemmä ku mitä naisil on se terveydellinen raja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:38

Synnytyksistä jäänyttä pöppöä ei löysyntyneen nahan vuoksi taida saada pois ,kun "kauneus"-leikkauksella(mutta sehän on vain ylpeyden aihe),muussa tapauksessa taas toimii se kunnon ruokavalio ja liikunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 18:49

Eipä tuohon osaa muuta sanoa, kuin vähemmän ruokaa, enemmän liikuntaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 10:31

Vaihtamalla kaiken valkoisen viljan ja nopeat hiilihydraatit terveellisiin. Eli ensin tartteis sitä itsekuria. :) Ainakin minä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 14:34

Kyllähän sinä itsekin tiedät, miten homma hoituu kuten kaikki muutkin, jotka haluaa laihduttaa, mutta eivät saa aikaiseksi :-) Helpompi kysellä kuin tehdä niitä asioita, joita pitäisi. Syö vähemmän kuin kulutat!