Missä maissa olet käynyt reissuillasi ja mihin olet palannut ja palannut?

Avainsanat: maat matkailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 11:34

Ruotsissa,Englannissa,Usa.ssa,Kanada.ssa,Virossa,Kanadaan muutaman kerran.

Kysyjän kommentti

Kyllä olet sinäkin paljon matkustanut,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 11:37

Espanja, Italia, Kreikka Viro Venäjä,Portugali. Kreikka ja siellä Parga on suosikkini ja olen käynytrsiellä 3 kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 11:38

Portugaliin Algarveen aina mieli haikailee takaisin. Pgali,Espanja,Turkki,Tunisia. Maita ei montaa, kohdeita karvan verran enemmän. Mutta totuus on se, ett jos ilmatteeks saisin lähtisin melkein mihin vain. Pikkusenttilöistä kun säästelee, haluaa päästä takuuvarmasti itseään kaikinpuolin miellyttävään paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 11:50

Olen käynyt useasti kyproksella sekä rodoksella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 12:09

Käyn mielelläni aina eri kohteissa.Katsellaan sitten myöhemmin jos joku paikka tulisi vaikka talvikodiksi. Eipä noita paikkoja ole paljon kerinnyt karttumaan kuten Valperilla. Olen käynyt etelä- ja pohjoisruotsissa, Norjan lapissa, Viro, Viipuri, Teneriffa, Rodos, Praha, Pariisi ja Marseille. Eipä nyt pikaisesti enempää tule mieleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 12:18

Espanjaan on kova ikävä ja Marokkoon. Molempiin olen palannut pari kertaa, toivottavasti palaan yhä uudelleen ja uudelleen. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 12:19

Olen käynyt tähän mennessä 30 eri maassa ja toukokuulla luetteloon tulee yksi lisää, jos Luoja suo. Muutamissa olen käynyt useampaan kertaan (Thaimaa, Espanja, Ruotsi, Venäjä, Itävalta, Saksa ja muutamat muut Euroopan maat) Sellasta ei ole vielä löytynyt, että alkaisin käydä joka vuosi samassa paikassa. En ehkä semmoista haluakaan, koska seikkailijan mieli haluaa nähdä vielä uusia maita ja uusia kulttuureja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 12:21

Ruotsi, Norja, Venäjä, Viro, Espanja, Portugali, Kreikka, Turkki, Nepal, Intia, Meksiko, Yhdysvallat ja Thaimaa.

Puolisoni lempipaikoissa kuten Kanarian saarilla Lanzarotella on käyty usein ja veri vetää jatkuvasti Ruotsin, Norjan tai Suomen Lappiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 12:22

Onhan niitä nelisenkymentä ja lisää tulee , toivon niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 13:00

Useita mutta kiva käydä kokemassa myös uusia paikkoja, sillä ei ole ainoatakaan maata jonne en voisi kuvitella meneväni uudestaan. Nyt menen kesällä Ahvenanmaalle ja siellä on oltu useana vuonna. Suomeahan se tosin on mutta monesti sitä ei kyllä siellä huomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 13:20

En ole käynyt missään muualla kuin Ruotsissa. ei ole tullut lähdettyä rahan vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 14:14

oon käynyt ruotsissa, norjassa, tanskassa, virossa, bulgariassa, saksassa, portugalissa, espanjassa, kreikassa ja ranskassa.. nizzassa oon ollut 2 kertaa ja kreikassa kaksi kertaa, tosin eri saarella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 14:17

Lähes kaikissa Euroopan maissa ja useissa monta kertaa. Itä-Eurooppa on kyllä jäänyt vähemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2009 - 15:29

Länsi- ja itänaapureiden lisäksi muutaman kerran Espanjassa, Kreikassa, Thaimaassa.
Turkissa kerran - tuskin menen toistakertaa ja kerran Dominikaanisessa Tasavallassa - jonne en mene kuuna päivänä enää toistakertaa.
Thaimaa se on ykkössuosikki, ehkä vielä joskus taas pääsisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 15:40

norja pikasesti lapin reissul, ruotsi, venäjä, espanja , kanariansaaret on kyl espanjaa, viro, latvia, kreikka, turkki,bulgaria,ja ahvenanmaa,, turunmaa .... suomi ja aina innolla taikaisin suomeen..paras maa on kotimaa , tätä parempaa ei olekkaan...herkkänä...

Lähteet:
omat reissut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:40

Helsingissä kummini asuu siellä poikansa Joelin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 18:44

Espanjassa muutaman kerran, Kreikassa, Marokossa, Saksassa, Ruotsissa, Norjassa, Virossa ja Venäjällä. Ruotsissa, Virossa ja Venäjällä useita kertoja. Vielä joskus menen johonkin, en tiedä mihin. Aika näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:33

Kreikassa, Ruotsissa, Norjassa, Virossa ja Espanjassa tullut käytyä. Espanjassa useampaan kertaan ja sinne meinaan vielä palata uudelleen ja jäädä sille tielle:)