oletko varautunut laman / taantuman vaikutuksiin taloudessasi?

Avainsanat: lama taantuma talous

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 11:18

En ole varautunut. Päivä kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 11:21

ei tarvitse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 11:23

Emme mitenkään ihmeellisesti. elämme yhtä "leveästi" kuin ennenkin.
Kuten että varasimme syyskuulle lomamatkan. Kaupasta ostan sitä mitä ennenkin.
en ala katselemaan ja vertailemaan mikä olisi edullisempaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 11:38

En ole mitenkään erityisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 11:46

Tarkkaa harkintaa hankinnoissa, järkiostokset ruokakaupassakin. Yritän rohmuta paljon pyhätöitä. Sähköä säästeliäästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 12:11

kyllä sen verran et katsotaan mitä ostetaan ja mitä kannattaa ostaa. ei kuitenkaan tuhlata aivan kaikiin mitä ei varmasti tarvita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 12:24

Olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 12:37

En huomaa mitään eroa entiseen kun meillä on aina ollut lama-aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 12:47

On kassa pahanpäivän varalle. Lama tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 14:45

en ole. teen hoitoalan töitä ni siellä tuskin lama tulee näkymään, töitä riittää enempi ku jaksaa tehdä. "lamaa ei ruokita säästämällä" , näinhän sitä sanotaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 15:52

huonon päivän kassaa olen kartuttanut..eli jos jotain poikkeavaa sattuu, niin pärjää senkin jälkeen..

Lähteet:
oma juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:41

Mikä on lama?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 10:33

Yritän kyllä säästää. En tiedä miten muutenkaan voisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 20:59

Kaikki menee, mitä tuleekin. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Freelancer-työläisen etuja sen lisäksi, että saa itse päättää työaikansa. Suosittelen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 08:55

Olen säästänyt aina pahan päivän varalle ja jatkan samaa nytkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:40

Yksityishenkilöllä hyvinvoinin ja toimeentulon riskit ja epävarmuudet ovat paljon suuremmat ihan muista syistä kuin lamasta .. pienellä, järkevän kokoisella puskurilla