ostin silkkipuseron ja ripustin sen ulos kuivumaan. vaatteen väri muuttui auringon valossa niin paljon, ettei sitä voinut enää käy

ttää. voinko vaatia korvausta käyttökelvottomaksi menneestä vaatteesta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 11:17

Enpä usko että voit vaatia. Aurinkohan tunnetusti muuttaa väriä muissakin vaatteissa. Ei koskaan aurinkoon mitään vaatetta kuivumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 11:22

Ainahan kaikkea voi vaatia, mutta en minä ainakaan kehtaisi jos olisin itse pilannut vaatteen. Voithan aina värjätä sen. Kaupoissa on värjäysaineita (esim. isot marketit ja Vapaa Valinta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 11:33

kyllä voi vaatia mutta voi olla kyllä turhaa koska. se on tavallaan itse aiheutettu vahinko koska auringko haalistaa vaatteita. nurin käännetty vaate ei niin paljon haalistu auringossa. itse laitan vaatteet aina nurin päin ulkos kuivumaan. ja syy just tuo et ei haalistus aurigossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 11:40

Miksi piti panna aurinkoon,turhaa vaatia,tuotteesta näkee miksi meni pilalle,oma vika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 12:25

aurinko on ihmeellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 14:17

et voi.. koska sehän oli sun oma vika valitettavasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 14:46

Ei voi vaatia, aurinko tosiaan ottaa silkkiin todella hyvin otteen ja haalistuu siitä valosta helpommin ku mikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:42

Kokeile vaatia. Ainahan voi kokeila. Voi harmi kun uusi pusero meni heti pilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:48

Itsetuhottu tavaraa ei muut ole velvoittuja korvaamaan