tässä teille napsulaiset kysymys mitä tv kanavaa mieluiten katsotte? Mikä ja millä kanavalla on teidän suosikki ohjelmat?

onko jokin aika päivästä millon kerkeätte enempi katsomaan tv:tä? Itse kyllä seuraan salkkareita.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 10:56

tv1: kotikatu ,kuningaskuluttaja
tv2: poliisi-tv
mtv3: salkkarit, selviytyjät, c.s.i:t, olet mitä syöt
sub: c.s.i:t, riivatut talot, pelastajat
fst5: strömsö
jim: jim D rikos, poliisit
ja onhan noita, ei vaan muistu nyt mieleen...tietty sit elokuvia ja kaikenmaailman sisustus ja remppaohjelmii.
varmaankin kolmonen on sellanen jota tulee katsottua eniten.

Kysyjän kommentti

KIITOS HYVÄSTÄ VASTAUKSESTA KAVERI.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 10:33

seuraan mtv3selta kauniit ja rohkeet, salkkarit, selviytyjät ja rakauden anatomian.. formulat ja hiihdot mtv3maxilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 10:40

Fakta on hyvä kanava, mut katson kyllä muitakin kanavia : ) Fakta, Ava, kolmonen, nelonen ja syb, ehkä tuossa on sellainen järjestys joka on mun mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 10:49

Katselen tasaseen useita kanavia, 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, näitä enemmäkseen, mutta nykyisin olen vähentänyt Tv:n katselua...ei vaan ole huvittanut sitä tuijottaa.
Uutiset, ajankohtaisohjelmat, ruoka- ja puutarhajutut sekä kotimaisia sarjoja tulee seurattua. Harmi kun 2 hyvää loppui, Uutishuone ja Helppo raha. Elokuvia katson myös tai katson sitten tallennuksesta myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 11:15

Kolmosta eniten, seuraavaksi kakkonen, urheilukanava, sub ja jim. Sosikit Selviytyjät, Amazing Race, kolmosella, Top Chef subilla, urheilut kakkosella ja kolmosella, satunnaisesti Jimillä hyviä ohjelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 11:19

minä katselen singaborilaista axe kanavaa,tulee mm paljon uusia elokuvia ja formulatkin kisa viikon loppuna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 11:41

Peruskanavista ei ehdotonta suosikkia. Telkku.com netissa on hyvä lähde TV-ohjelmien suhteen. lyhyt selostus joka ohjelmasta. Sieltä valitsen mieleisen ohjelman. Ehkäpä se suosikkikanava on kuitenkin MTV3 kaikkine mainoksineen ja Yle teema. Maksullisista MTV3 MAX, Discovery, Animal Planet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 11:46

Nykyiset peruskanavat on käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 11:48

1 Elämä Käsissä, Kotikatu ja 3 Emmerdale. MTV3 lisäkanavat loppuu nyt kuun lopussa, ei oikein vastannut tarpeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 12:09

Suosikkikanavia tai -ohjelmia ei ehdi muodostua, kun elämä on sen verran epäsäännöllistä, että mihinkään sarjaan ei pääse kyytiin. Siksi tulee paljon katsotuksi elokuvia, nykyään myös Teemalta ja FST5:lta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 12:26

TV 1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 12:43

Katson lähinnä viihdettä eli sub tv ja nelonen. Realitysarjoja ja amerikkalaista hömppädramaa, myös eläin ja luonto-ohjelmia joskus kiva katsella. Unohtuu kaikki huolet kun niitä vahtaa. :) Ei kannata masentaa itseään millään ikävillä dokumenteilla ja uutisilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 13:04

Katson aika vähän televisiota, eniten Ykköstä ja Teemaa, sitten FST:tä.
Kuuntelen sujuvasti Kakkosen urheilulähetyksiä takkahuoneen laiskanlinnassa istuen ja kirjaa lukien - miehen täytyy pitää ääntä suht. kovalla, vaikkei yleensä ole huonokuuloinen. En kyllä valita,
näin saan ihan kaupanpäälle hyvän urheilutietäjän maineen, josta on hyötyä harrastuksessani tietokilpailuissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 13:42

Lähinnä ylen asiaohjelmat.
Kolmoselta vaan Amazing Racea.
Hyviä elokuvia sieltä mistä tulee samoin sporttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 14:48

kaikki peruskanavat on paljon käytössä + voice, musiikkikanava on aina paikallaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 16:00

kaikia kanavia, ihan riipuen tarjonnasta, mutta eipä sieltä juuri tulekkaan, kuin uusintoja ja uusinnanuusintoja...lemmenviemää ja salkkarit ja aloin uutena kattomaan metsän miehet..vai mikä se oli...niin ja racea katson myös tansii tähtien kassa..

Lähteet:
oma seuranta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:44

Minä katson Salatutelämät ne ovat minun suosikkeja ne pitää aina katsoa. Ja helppo elämä on hyvä. Kaikkii mitä minun vanhempani kattoo niin minäkin alan seurata. Mutta Kauniit ja rohkeat eivät ole mitenkään hyviä. Eli salattuihin aina kerkiän ei mitään kiirettä ole enää siihen aikaan.