Listatkaa matkakohteita missä olette käyneet lasten kanssa ja olette tykänneet :D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 12:02

Suomi, Portugali, Espanja ja Turkki. Tunisiasta ei tykätty niiden ihmisten kulttuurieron vuoksi, liikkua ei saanut rauhassa, lapsia kiusasi se, että joku aina hyökkäsi niitä halimaan ja mua kun piti puolustaa pieniä pentujaan. Kauppiaat hyökkäsi kimppuun, pakkomyyntiä, puhe ei mene perille, yksin lasten kanssa matkustavaa naista kohtelivat kuin hutsukkaa... Mutta tämähän vain mun mielipide. Muuten kauniisti rakennettuja hotelleja. Portugali aivan ihana, ei tuputusta, ihmiset vakavan ystävällisiä ja asiallisia, siellä sielu aina levännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 09:32

bulgaariassa
ruotsissa
suomea kierrelty ristiin rastiin
tässä nyt joitain .
joka paikassa ollut lapsilla kivaa
mutta muutamien vuosian jälkeen
kun matkailuautolla olimme suommea kiertäneet
niin rupes tytöt pistämään hanttiin, että oli tylsää,
he olivatkin jo toisella kymmenellä, joten ymmärsin sen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 09:39

Åland
Ruotsi
Saksa
Suomessa kymmeniä paikkoja.
Kaikilla ollut aina onnistunut reissu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 09:45

Poikani tykkäsi erikoisen paljon laivamatkasta Tukholmaan ja kiertelystä siellä. Kävimme museoissa, Wasa-laivalla, Kaknäs-tornissa, tavarataloissa, ajelimme metrolla jne. Poikani oli silloin 10-vuotias. Muuten matkailimme kotimaassa paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 12:30

Tukholma,Tallinna , Riika,Pariisi, Rooma, Lontoo,Ateena,Ljubljana,Portoroz,PuertoRico,Mallorca, Albena,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 19:08

Bulgaria, Kanarian saaret, Turkki. Näissä ainakin on lasten kanssa ollut mukavaa. Samaa mieltä oon tuosta Tunisiasta, kuin Hector10, ei tykätty ollenkaan.