tilasin postimyynnistä kuvastossa olleen pyyheliinasarjan. Kuvastossa pyyhkeet olivat kauniimman väriset, kuin todellisuudesssa.

Voinko palauttaa ne? Entä korvataanko minulle postimaksut?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 00:29

Palautuksen voi tehdä lähes aina vastaanottajan piikkiin.
Ja yleisissä postimyyntiehdoissa sanotaan myös "Asiakkaalla on 14 päivän palautusoikeus tilauksen vastaanottopäivästä lähtien."

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 00:20

Ehkä kannattais ottaaa yhteyttää siihen yritykseen, mistä tilasit ja kysyä sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 01:30

Palauta ne asiakaspalautuksena. Viet vaan ne postiin. Ei maksa mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 02:53

Monesti käynyt niin verhojen kanssa, palauttanut olen eikä kuluja ole tullut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 05:28

Kyllähän siinä monesti käy niin, että kuvaston tiedot eivät vastaa ihan täysin todellisuutta, esim. väri, koko jne. Sinulla on varmaan palautusoikeus, käytä sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 06:17

Kyllä ne palauttaa saa, jos et niihin tyytyväinen ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 06:34

kyllähän kaiken voi palauttaa.. mutta ainahan kaikki näyttää lehdessä paremmalta, esim vaatteet mallien päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 07:13

Siinä on just se ongelma,kuva ei vastaa tuotetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 07:36

Palauta ne, mutta jos olet maksanut ne niin ole tarkka siitä, että rahat maksetaan sit sulle takas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:23

laita vain palautus ja postiin , eikä tarvii postikuluja maksaa....ja jos olet ne ennakkoon maksanut niin saat rahasi takaisin, sinulla on postimyynti asiakkaana palautus oikeus 14 päivää..mutta tarkista nyt vielä oliko tuo oikein , että aikaa ois tuo 14 päivää..

Lähteet:
oma muistikuva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 09:03

Minulle kävi samoin.Pidin kuitenkin pyyhkeet,kun en viitsinyt ruveta siihen vaihtorumpaan.Mutta tämän takia en enää tilaa.ko.liikkeestä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 09:10

Totuus aina tarua ihmeelisempi,samoja kokemuksia,Hobby Hall ,Anttila,Ellos ,luodettavia,muista tulee epävarma tunne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 09:14

Voit palauttaa ne ilman kuluja. Rahasi saat takaisin, kun olet palauttanut tavaran. Niin minä olen toiminut ja hyvin on onnistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2009 - 09:43

Itse olen huomannut saman asian, mutta tullut siihen tulokseen että tulostimen esim. punainen väri ei koskaan vastaa oikeaa väriä. Parhaiten sen huomaa ottamalla värikopion jostakin kuvasta. Melko varmaa on, etteivät värit ole ihan samanväriset kuin alkuperäisessä. Näin taitaa käydä myös kuvaston kuvien ja kuvattujen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 10:54

näin on käynyt myös minulle. koska luettelossa värit ei välttämättä pidä ihan paikkaansa. jos sua kaduttaa se ostos suuresti niin. palauta ne asiakaspalautuksena takaisin sinne mistä tilasit ne. kirjoita syyksi et ei vastannut odotusta, tai sit kadun ostostani. sen tilauksen voi aina palauttaa jos ei miellytä.MUTTA ASIAKASPALAUTUKSENA. jos et näin tee joudut itse maksamaan postikulut. minä olen paljon joutunut palauttamaan kun tilaan vaatteitakin luetteloista. ei ne ole aina sitä mitä luulee niiden olevan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 12:37

Mainokset ovat hyviä.