mitä eroa on seksillä ja pornolla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 21:29

Eikö jälkimmäinen ole enemmin tai vähemmin kaupallista kuin edellinen on kahde ihmisen intiimiä kanssakäymistä ei kaupallisessa mielessä. Lapsiystävällinen vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 21:58

seksi =sukupuolisuus, sukupuoliasiat; sukupuolinen houkuttelevuus; kiinnostavuus, vaikuttavuus.

Sanan merkitys on monimuotoinen, ja arkikielessä "seksi" ja varsinkin "seksikäs" esiintyy myös tarkoittamassa yleensä kiinnostavia, jännittäviä, muodikkaita asioita.

pornografia= sukupuolisesti voimakkaan kiihottaviksi tarkoitetut kuvat, kirjoitukset yms.
pornografia=porno

Lähteet:
pienehkö sivistyssanakirja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 22:14

Seksissä saattaa olla henkisiä yhteyksiä enemmän mukana, kun taas pornossa usein van haetaan fyysistä tyydytystä.
Molemmat todella mukavia asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 22:39

seksi voi olla hyvää ja kaunista kun sitä tehhään yhteisymmärryksessä. porno on raaistavaa, irvokas muoto seksitä. Yleensä käytetään jottain hyväski

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 22:42

Seksi on kaunista ja porno on rumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 23:13

Eipä juuri mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 23:20

Kaikki porno on seksi, mutta kaikki seksi ei ole pornoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:57

Raja on hämärtynyt nykyisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 09:09

Seksi on intiimiä kahden välistä,kun taas porno on kaupallista törkyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 09:26

Elokuvissa seksiä on kiivas suutelu ja strippaaminen.
Pornoa on suoranainen aktin näyttäminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 15:54

seksi oin intiimimpiä jutska. pornoo saa kaupasta ku ostaa videon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:17

Porno on kuvia,tai elokuvia seksistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 01:27

hyväksytyn tapakulttuurin puitteissa pysyvä (seksi) tai sen rajat ylittävä (porno)