Mitä mieltä olette työpaikkojenne esimiehistä...

...ovatko he viisaampia kun sinä, kumpi sanoo työpakkallasi viimeisen sanan, saako esimiehenne tyydytystä ehdoksistaan, nielettekö ne heti, eli annatteko periksi miten helpolla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 21:57

Olen ollut esimiehenä ja minulla on ollut esimiehiä. Johtamistaidon opistossa olin 4 viikkoa opettelemassa. Esimieheni ovat olleet lähes poikkeuksetta asiallisia mutta kahden tulen välissä tulee helposti näkemys eroja. Yleisesti ottaen ei valittamista. Joskus ollut ajatuksen vaihtoa eli menin esimieheni luo oman ajatukseni kanssa ja palasin hänen ajatuksensa kanssa. Itseäni en pysty enkä halua arvioida. Sen saavat tehdä muut ihmiset.

Lisätty: 26.03.2009 - 22:23

Ikävää että on esimiehiä jotka eivät ymmärrä että sitä ollaan kuin yhtä perhettä. Kaikkien pitäisi osata kunnioittaa toisiaan.Yhteishenki (joka tänäpäivänä laman aikana horjuu) on erittäin tärkeää. Siintä muodostuu mukava työyhteisö. Ei sanelupolitiikalla.

Lähteet:
No se oma kokemus ja näkemys

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 21:05

Kaikenlaisia pönttöjä niitä kohdalle sattui vuosien varrella. Yhdelle ainakin sanoin, että mene ihmissuhdekurssille, ja tule vasta sitten huutamaan siihen, jos vielä huudatuttaa. Olen voimakasluonteinen, eikä minua pystynyt pomot tallaamaan jalkoihinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 21:19

ihan mukavia ja joustavia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 21:27

Niitä on ollu mukavia ja vähän inhottaviakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 22:04

Niitä on kahdenlaisia,niitä mitkä ovat työnsätasalla ja niitä mitkä eivät ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 22:16

On niitä nähty monenlaisia. Mutta kurjin on ollut sellainen, joka ei tiennyt mitä eri yksiköt tekivät talossa, jonka johdossa hän oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 22:17

Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 23:15

Mun työpaikassa oli mahtava: Minä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 23:21

Ennen oli sivistyneitä, nykyään vain esimiehiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 23:25

Pahin mikä mulle esimiehistä sattu kohdalle oli nainen, joka puuttui esim vaatteisiin joilla tulin töihin ym henk.koht .. juttu meni "vähän" työpaikkakiusaamiseksi, ja tein siitä ilmotuksen..
Esimiehiä on ollut laidasta laitaan, mutta yksi asia on totta työpaikasta riippumatta, kaikkia ei vain voi miellyttää. Esimiehen näkökulmasta katsottuna siis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 23:35

Pääosin hyviä, tietysti poikkeuksiakin on.
Eivät ne sen viisaampia ole, pari kurssia enemmän käyneitä vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 05:26

Hyviä esimiehiä ollut, itsekin siinä asemassa loppuvuodet kaupan alalla. Tällä hetkellä esimiehenä on lämmin, ymmärtäväinen hoito-alan ihminen. Sellainen joka on tehnyt hoitoyötä ensin itsekin ennen esimiheksi siirtymistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:39

Minulla on maailman paras esimies. Hän on luonnonlahjakkuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:46

Vuosien varrella on onnneksi kohadalle sattunut ihan ok esimeiheiä, alansa osaajia ja myös johtamisen osaajia. Nykyinen on sellainen ettei puutu tekemisiini, luottaa että osaan asiani, ei itse ymmärrä niistä mitään... eikä tarvikaan. Alani on erikoisala ja olen työpaikallani ainoa sen edustaja.
Esimieheni ovat aina olleet vaativia ja se on myös ihan hvyä, pidän siitä että rima on korkealla.

Lisätty: 27.03.2009 - 08:48

Yksi nainen vuosia sitten oli toivoton, pakko sanoa. Oli jotenkin pihalla asioista ja lisäksi henkilökohtaisia perheongelmia ihan liikaa. Vaihdoin työpaikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:56

Ei ole ollut pitkään aikaa esimiestä.Jos muistelen ne olivat paljon tyhmempiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 09:07

silloin, kun olin vieraan palveluksessa oli minulla aivan ihania pomoja, viimeisessä työpaikassani palkallisena olin aika pitkälti oma herrani, kun työni pokkessi niin paljon siitä alasta mitä siellä tehtiin ja kaikki oltiin yhtä suurta perhettä, vieläkin olen heihin yhteyksissä, vaikka jo toistakymmentä vuotta sitten lähdin omaan yritykseeni...ja olemaan oma pomoni...

Lähteet:
omia kokekemuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 09:10

Erittäin hyviä,ammattinsa osaavia ja toiset huomioon ottavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 01:31

.... joka junaan löytyy esimiehiä ja alaisia, asemalla se om porukkansa, kas ihmisiä kun ollaan ...