Mikä on Suomalaiselle naiselle kaikkein paras mies...

...ei saa mainita omaa kumppaniaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 22:12

Joo, tasavertainen kumppani, joka kumminkin ymmärtää olla naisensa suojana kun myrskyää. Ymmärtää naisen tippaleipäaivoajattelua vaikka itse näkee asiat suurina kokonaisuuksina.

Saisi olla älykäskin. Ja huumorintajuinen.

Lähteet:
minä itse

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 20:45

pakko, kun ei ole muita...on vain tuo yksi ja ainut...jospa sitten ois lihaksikas, ahkera, kuuliainen, nöyrä, rakastava, APUA LENNUU..HUHUU... missä on napsumies..se ois kaikkein pareen..mies..juu..lennu teki yhteenvedon oikein hyvästä napsumiehestä..

Lähteet:
rakas, napsumies oma mielipide

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.03.2009 - 20:53

Se joka on samalla aaltopituudella vielä silloinkin kun kavutaan sitä pitkää ja uuvuttavaa ylämäkeä.

Lisätty: 26.03.2009 - 20:55

Tarkoitan, ettei sitä kukaan tiedä etukäteen. Yhteinen matka sen kertoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 20:54

Uskollinen, rehellinen, keskusteleva/kuunteleva, perhekeskeinen, myös toisen/toiset huomioon ottava.

Lähteet:
Tää vaan tällanen pika-analyysi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 21:02

Suomalainen mies suomalaiselle naiselle. Ymmärtävät toisiansa paremmin, kun ei ole kulttuurieroja, eikä kielimuureja. Ja kunnollinen miehen tietysti pitää olla. Tuo sana kunnollinen pitää sisällään kaiken mitä normaalielämässä pidetään kunnollisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 21:20

musta seksikäs hyvännäköinen pitkä mies

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 22:01

Mies, joka kunnioittaa naista tasavertaisena kumppanina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 22:31

Raitis,tupakoimaton ,naista kunnioittava, täysipäinen ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 22:38

kunnon mies.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 23:16

Näköjään ulukomaalainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 23:21

Suomalainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 23:26

rehellinen ja luotetava, huumorintajuinen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 02:59

Rehti ja suoraselkäinen rehellinen suomalainen Mies

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 05:33

Eikös se ollut se meidän muokkaama Napsu-mies..kuka muistaa, hän on täydellinen. No nyt vastaan, että ehkä mieluiten suomalainen mies, ehdottomasti rehellinen, työssä käyvä, puhuva ja pussaava, elämän arvot kohdallaan ja sen verran selkärankaa ettei ole eronneena enää entisen vaimon talutusnuorassa vaan pystyy elämään omaa, uutta elämää. Tällasia ei taida vaan olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 06:44

Kyllä se on Suomalainen mies ja se napsuttarien kokoama on just hyvä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 07:42

Mun oma mies on sellainen kun haluan, rehellinen, luotettava, ihana, lutunen ja jonka kainaloon voi illantullen käpertyä ....Suomalainen ehdottomasti, ainakin minulle, jos pitää valita : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:39

Samanrotuinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:54

Kokemuksen mukaan joku arabi,paras olen nähnyt käytännössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 09:11

Kunnon suomalainen mies on rehti,rehellinen ja perheensä parasta ajatteleva mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 10:58

kunnollinen ja huolehtiva,rakastava, sekä huumorin tajuinen. eli sellainen kuin minun mieheni on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 15:57

se keneen rakastuu, se joka rakastaa, aintaa huomiota, pitää hyvänä, kertoo sen joka päivä (melkeen), ei tee pahaa kenellekkään, se joka on osa sinua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 19:23

Oikea suomalainen nainen rakastuu,mieheen joka on tasa-arvoinen ja hormooneja hyrräyttävä.Työteliäs tietenkin ja ja hellä illan pimetessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:37

Espanjalainen:)