Mitä nainen haluaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 22:27

Haluan, että lapsillani menisi hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.03.2009 - 20:26

Silloin kun iskee puutteen tunne, niin nainenhan haluaa mitä vaan. Minulla se tunne ilmenee sisustusasioissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 20:28

nyt just tällä hetkellä haluaisin , että kultani tulis töistä kotiin..ehjin nahoin..ettei olis kolareita tapahtunut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 20:35

Se pitää miehen muistaa että nainen pystyy ajattelemaan useita asioita samalla kertaa kun mies pystyy vain yhden asian käsittelyyn kerallaan. Otapas siitä sitten selvää mitä nainen haluaa just nyt.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 20:55

Yksi haluaa timantteja, toinen vaatteita jne. Moninaiset ne halut ovat. Jotkut taas eivät halua mitään, ovat onnellisia ilman erikoisvaatimuksia. Heille riittää tavallinen arkinen yhdessäolo perheen kanssa, suvulta haalitut sekalaiset huonekalut, "mökkeilevät" omalla pihalla teltassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 21:21

rakkautta,, sellasen miehen johon voi luottaa ja joka pitää huolta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 21:31

Missi vastaus:rauhaa ja rakkautta,mutta niin totta.Lapsille leipää ja lämpöä.Kunnioitusta ja ihmismisarvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 22:36

ystävän jonka kanssa sirkuttaa..ja kunnon aviomiehen. terveyttä lapsille ja lapsenlapsille:) siinä se

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 23:22

Mut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 23:24

Rakkautta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:42

Niistä haluista ei aina saa mitäänselvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:42

Huomioimista riittävästi pitkin päivää (tunteakseen, että välitetään), puhumista aika ajoin, henkilökohtaisia lahjoja välillä. Jotkut haluavat kaiken mitä näkevät, mutta se ei välttämättä ole hyväksi. ;P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 09:13

Rakkautta ja rahaa eli turvatun elämän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 13:24

rRahaa, rakkautta ja onnellista perhe elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 15:58

Nainen haluaa:
-terveyttä
-rakkautta
-perhettä
-rahaa
-onnellisuutta
-kaikkea