onko suomalinen mies on ujo naisista?!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 23:30

Ujo naisista?? Siis naisten mielestäkö: kyllä kai vissiin, kuten yltä luettavissa. Muuten se ujous on ihan yksilökohtaista; millaiseksi NAISET OVAT MIESPARAN KASVATTANEET; äiti, päivähoito, kansa-/ peruskoulu, lukio / ammatillinern opetus, korkeakoulutus, rakastajattaret, naisia, naisia... naispappi, vaimo, anoppi, isoäiti, ... naisia, naisia, aaaarrrrgggghhh!!

Lisätty: 28.03.2009 - 00:37

Äläpä Heidi viitsi panetella; nuo mainitsemasi "puutteet" suomi-pojan käytöksessä epätosia; ainakin ikäluokkani upseeri-herrasmiehelle nuo kohteliaisuudet olleet itsestäänselvyyksiä jo ennen RUK:a. Muualla ja meillä nähty todellinen välimerellinen "kohteliaisuus" - kertovat monet suomi-tytöt ... jälkeen päin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 20:08

tarkoitatko, että onko suomalainen mies ujo naisen seurassa ? kyllä on ..tunnen monia miehiä, jotka ovat ujoja...naisen seurassa, omani mukaan lukien..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 20:39

Siis naisten mielestäkö ujo. Onhan niitä ujoja miehiäkin, mutta suurin osa taitaa olla kuitenkin ihan tavallisia suomalaisia jörriköitä, jotka eivät puhu eikä pussaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 21:25

kyllä ne usein aika ujoja on.. mut ei tietenkään kaikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 22:33

noo, eiii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 23:28

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 07:44

Suomalainen mies ei puhu eikä pussaa.... on ne vähän ujoja jos ne ei tunne ihmisiä jotka on hänen lähellään, mut sit kun ne tutustuu he ovat avoimempia : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:48

Ei se ole ujo. Se vaan ei osaa ilmaista itseään. :D

No, okei. Ettei kukaan vetäisi herneitä nenään niin onhan jotkut miehet ujoja, mutta yleisesti ottaen:

Suomalainen mies ei ole liian ujo. Kyse on siitä, ettei se osaa käyttäytyä kuten ulkomaalaiset miehet eli olla kohtelias ja avulias. Suomalaiselle miehelle oven avaaminen naiselle on lähes ylivoimainen tehtävä, puhumattakaan kassien kantamisesta, tuolin auttamisesta alle, takin auttamisesta päälle tai pois ja niin edelleen. Suomalaiset eivät osaa käytöstapoja.

Jos tästä nyt joku suuttuu niin ei voi mitään. Nämä huomioni perustuvat omaan kokemukseeni.

Lähteet:
Oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 09:18

Toiset ovat ujoja naisten seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:22

Suomalaisen naisen mielestä,ehkä ei (ainakaan kaikki,poikkeuksia löytyy).Puheliaamman kansan naisten mielestä varmaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:39

kyllä on. suomalaiset miehet ei kyllä tule pahemmin juttelemaan tuntemattomille naisille ainakaan ennen ku ovat ottaneet muutaman napanterin...