Mitä pidätte ravintolatansseista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 20:04

kivoja tansseja on myöskin ollut ravintoloissa ja hauskoja..pidän kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 20:35

En pidä tanssimisesta ollenkaan, joten en harrasta ravontolatanssejakaan enkä muutenkaan käy ravintoloissa. Oletan kuitenkin niiden olevan vähemmän hauskoja kuin lavatanssit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 20:45

En käy ravintoloissa,nuorempana kyllä olin hyvin innokas käymään ravintola tansseissa ja kivaa oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 20:49

No harvoin tulee käytyä, mutta jos sellanen mukava paikkai/ravintola olis lähellä, tarpeeksi iso/ kokonen tanssilattia, ei juopuneita, vaan sillain sopivasti/kansainvälisesti (heh) ottaneita (miehet ja naiset), nautittavaa, tanssittavaa musiikkia ja hyvä viejä, niin mikä ettei... vai olikosta nää 'vaatimukset' liian suuria:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 22:01

En käy. En ole koskaan käynytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 22:32

en ole käynyt moneen vuoteen:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 23:30

Kova vauhti siellä on,mutta vauhdissa pysytään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 23:33

Paikkaseudulta vuosiksi lähes loppuneet; nyt elpymässä. Makoisaa touhua. Mistäpä muualta ne "rakkaat" ukot / akat aikoinaan pullahtivat käyttöön?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 23:51

Sen verran vähemmälle jäänyt ettei enää edes kehtaa mennä sinne hyörimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:29

Viimmeksi käynyt niissä 1977,liekö pitkä aika sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 09:22

En pidä tanssimisesta ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 11:04

en ole aikoihin käynyt ravintolassa tanssimassa. siis en harrasta sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 19:01

Huhtikuussa koulussa dicot kait se on samallaista hullutusta,