idätättekö itse kukkia, yrttejä ym..kesän kasveja?

itse laitoin nyt vasta ohraa, siinä toivossa , että otto ja onni söis sitä ruohoa, kun kasvavat, nyt ne syövät minun palloliljaa ja sekin kait myrkyllinen, mutta ei se poikia ole lainkas häirinnyt..

Avainsanat: idättää kukkia yrttejä kesä kasveja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 20:26

oon yrittäy kasvattaa jotain yrttejä, mut kissat on ehtineet napostella ne ennen kuin itse niistä oon saanu nauttia:) eli olen todennut parhaimmakseni sen että ostan kaikki valmiina, myös kesä kukat.

Kysyjän kommentti

tuota pitääkin kokeilla siis yrttejä...kun nyt kaura ei kelpaa, josko sitten ne yrtit, vaikka pianhan tuo lumisulaa ja alkaa ruoho kasvaa ,saa pojat syödä ruohoa sitten ulkona....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 19:49

Yrttejä olen joskus idätellyt ja kasvatellut tuossa parvekkeella, mutta en enää viitsi. Otto ne kumminkin pistelisi poskeensa heti kun taimelle ennättäisivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 20:03

Juu annansilmiä ja samettiruusuja tulee idätettyä. Tulevat paljon edukkaammaksi kuin ostaa valmiit kaupasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 20:48

En idätä muuta,kun rai ruohoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 21:27

tuolla kasvimaalla on kyllä paljon kaikenlaista että ehkä siellä on joitain yrttejäkin.. en oo niin tarkkaan seurannut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 22:21

Kyllä niitä tulee esikasvatettua purkeissa,yksivuotisia niinkuin basilika ja aikamoinen huluus ilmeisesti,tänä vuonna laitoin myös persiljan jo purkkiin,vaikka se kasvaisi kyllä maasakin,sitten aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 23:31

Valmiina haetaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:49

En idätä vaan kasvatan. Se on tosi mukavaa puuhaa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 09:23

Kyllä.mm.Köynnöskrassi ja Ruusupapu.Yrttejä en idätä.