onko suomalinen nainen on ujo?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 19:01

Koira on ehkä nuorin naisemme ja ujo. Minä olen ikäjanan toisesta päästä, enkä tunnusta olevani ujo.

Meidän väliin mahtuu siis naisia laidasta laitaan. Ei ole yhtä prototyyppiä suomalaisesta naisesta. Mutta ihania me ollaan kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 18:57

Minä olen ujo. Muista en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.03.2009 - 19:04

Ehkä me vanhemmat naiset sitä olimmekin nuoruudessamme, mutta nykytytöt ovat huomattavasti rohkeampia ja aikuisempia kuin mitä me olimme heidän ikäisenään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 19:06

Suomalaisista naisista vanhemmet ovat ujohkoja, nykynaisemme ovat aivan toisesta päästä. Pojat tunnutaan pistävän ruotuun jo ala-asteella ja meno jatkuu. Eikös niissä väkivaltatilastoissakin jo tytöt ole korkeammalla kuin pojat...? Toisaalta väkivalta voi kertoa ujoudesta ilman jengiä takana. Ei siis voida yleistää suomalaisten naisten ujoutta vaikka itse tunnustaudunkin tuohon kastiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 19:07

olen ollut kovinkin ujo, mutta elämää oppineena, olen nyt sen punastumis vaiheen taakseni jättänyt, no kyllä joskus vieläkin punastun....

Lähteet:
ujotaa joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 19:11

En tiedä muista, mutta minä olen ujo ihan vieraassa seurassa. Jättäydyn aina taka-alalle ja sivustakatsojaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 19:19

Mun mielestä jos joku on ujo niin se on kyl suomalainen mies :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 19:23

Mie taas en ollut yhtään ujo nuorena - aina suuna ja päänä -
en ujostele nykyäänkään esim. aloittaa juttua ventovieraan kanssa silloin harvoin kun sellainen tänne syrjäkylille eksyy ja kaupungissa olen ihan omassa elementissäni - no, ehkä en ihan jokaisen kaupunkilaisen mielestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 19:30

Ammattini puolesta en ole voinut olla ujo : ) mut tietyssä tilanteessa ja paikassa osaan olla ujokin....
Nykyajan tytöt ovat varmaan aika rohkeita, ainakin kun alkoholia saavat : (

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 19:48

Eivät ne minun mielestä ujoja ole, en ole kyllä yhtään tavannut. Ujonkin naisihmisen saa muuten hyvin puheliaaksi kun tietää konstit.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 20:02

Itse olen vieraiden seurassa melkoisen ujo, mutta tuttujen kanssa uskaltaudun vaikka mihin:) Riippuu siis tilanteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 20:29

jaa-a..meitä naisia on varmasti moneen lähtöön, on ujoja, ja ei ujoja..itse menen tuohon "ei ujoja"..omasta mielestäni ainakin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 21:27

no en mä ainakaan oo.. mut kyllä naiset vähemmän ujoja on ku miehet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 23:33

En ole ujoja tavannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 23:37

Kyllä ne ujostelee ... aluksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:51

En ole ujo. Varovainen kyllä.

Tunnen tosi paljon eri ikäisiä naisia, sekä suomalaisia että ulkomaalaisia. Enpä ole juurikaan huomannut eroa ujoudessa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 09:27

Itse en ole ujo,mutta ystäväpiiriini kuuluu ujoja naisia.